Interne microfoon uitgeschakeld?

Status
Niet open voor verdere reacties.

WishUponAStar

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2007
Hoi,

ik heb pas een USB microfoon gekocht om zang mee op te nemen.
Eerst werkte hij niet, omdat mijn laptop de interne microfoon bleef gebruiken.
Toen heb ik deze uitgeschakeld bij het configuratiescherm en werkt de USB microfoon wel.

Alleen is nu het probleem dat ik de interne microfoon ook nergens meer kan terugvinden. De USB microfoon heb ik gekocht voor opnames, maar ik wil graag mijn interne microfoon gebruiken voor videochat enzo (vind ik handiger).

Hoe kan ik de interne microfoon terughalen? (Hij staat nergens meer bij configuratiescherm - geluid - opnemen)

Welk programma gebruik je voor de voice chat? aan de hand daarvan weet ik waarschijnlijk wel waar je de instellingen kan aanpassen voor de interne microfoon te selecteren, anders word het je drives controleren.

Welk programma gebruik je voor de voice chat? aan de hand daarvan weet ik waarschijnlijk wel waar je de instellingen kan aanpassen voor de interne microfoon te selecteren, anders word het je drives controleren.

Msn, of Windows Live Messenger zoals dat nu heet :)

Bij msn moet je instellingen juist neerzetten, je kan als het goed is bij je menu (waar je alle contactpersonen ziet staan) bovenin op extra of opties drukken. Vervolgens kun je capture/voice/microphone aanklikken (weet niet zeker). Daar kun je selecteren welke microfoon je wilt gebruiken, plug de USB microfoon hierbij uit. Ik kan het hier helaas niet testen voor je, wanneer ik vanavond thuis ben zal ik direct voor je kijken hoe ik dat bij mijn eigen msn heb gedaan, en zal ik het je stap voor stap uitleggen ;)

Bij msn moet je instellingen juist neerzetten, je kan als het goed is bij je menu (waar je alle contactpersonen ziet staan) bovenin op extra of opties drukken. Vervolgens kun je capture/voice/microphone aanklikken (weet niet zeker). Daar kun je selecteren welke microfoon je wilt gebruiken, plug de USB microfoon hierbij uit. Ik kan het hier helaas niet testen voor je, wanneer ik vanavond thuis ben zal ik direct voor je kijken hoe ik dat bij mijn eigen msn heb gedaan, en zal ik het je stap voor stap uitleggen ;)

Ik heb gevonden wat je bedoelt denk ik. Maar in de keuzelijst staat mijn interne microfoon dus niet...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan