Interne microfoon, werkt niet...

Status
Niet open voor verdere reacties.

amziss

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 jun 2011
Oke, ik weet echt heel weinig van computers, dus ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb een interne microfoon, maar deze werkt opeens niet meer. Als ik bijv. op skype ga dan kan ik anderen wel horen, maar de anderen mij niet. Of als ik mezelf opneem met de geluidsrecorder en het terugluister hoor ik niks. Mijn microfoon is ingeschakeld.....
Alvast bedankt!!!!!!!

Als de microfoon is ingeschakeld moet je iets kunnen horen.. Hoe weet je dat de mic is ingeschakeld?

Oke, dittopic kan weer gesloten worden :o:o Mijn microphone bij: configuratiescherm>geluid>opnemen was dus vandaag de hele dag weg. Daarom deed hij het niet, dus had ik een stereo mix aangezet, ik dacht dat dit mijn microfoon was..... Toen ik vandaag mijn computer aandeed was mijn normale microfoon opeens weer terug. Dus probleem opgelost. Een raadsel is dan wel waarom mijn mocrofoon zomaar ff verdwenen was.
Sorryy:)

Ok, blij dat het opgelost is! :)

In dat paneel zit wel ergens een optie om (extra) onderdelen aan of uit te zetten en wat uit staat wordt niet getoond. Kan heel frustrerend zijn!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan