Internet actief na afsluiten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anita7

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2002
Hallo Allemaal

Weer even een vraagje voor jullie na de vorige die tot een goed eind is volbracht.
Als ik mijn pc helemaal afsluit dan blijft mijn internet actief het kastje blijft werken dat had ik niet met mijn vorige pc en onder Me
Nu draai ik XP en daar is het wel bij het is een raar gezicht als alles uit staat en dat blijft door werken.
Is dit normaal?

Groetjes Anita

Nee ik heb kabel aansluiting

Bedankt voor de reactie

Groetjes Anita

Wat gebeurt is dat waarschijnlijk dat het modem pulsen krijgt via de kabel en daarop reageert en vice versa.
mogelijk om de verbinding te controleren.
Je bent dus eigenlijk altijd online.

Ik verbaas mij daar altijd over, als ik mijn pc uitzet via APM (Start > Configuratiescherm > Prestaties en Onderhoud > Energiebeheer > tabblad APM. Zet het vinkje bij APM inschakelen) is ook de verbinding met het modem uit. Er branden geen ledjes meer achter de pc. Het modem (zo'n witte Motorola) heeft 5 lampjes, de bovenste 4 zijn altijd aan (tenzij je de stekker eruit rukt) en de onderste 5e is dan uit wat betreft de verbinding, er licht niks meer op dus. Uit is dan echt uit!

Hallo Gezina

Fijn dat je me zo snel wilt helpen.
Ik heb gedaan wat je schreef maar helaas bij mij staat bij energiebeheer geen tabblad APM en ik ben flink aan het zoeken gegaan maar er is niets te vinden.
Ik draai XP en dat is ook totaal vreemd voor mij ik heb altijd ME gehad.
Is er nog een optie waar ik het eventueel zou kunnen vinden.

Met vriendelijke groeten
Anita

Ik zou het verder niet zo weten eigenlijk Anita, heb nog gezocht in het archief maar ook geen oplossing: *klik*

Uh, foutje van mij, hier gaat het over als je pc wel aan is maar geen sites bezoekt, solly!

Toch hartelijk bedankt voor de moeite.
Nog een fijne avond.

Groetjes Anita

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan