internet/ADSL

Status
Niet open voor verdere reacties.

schaafsma

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2004
Ik heb sinds kort een laptop gekocht en maak verbinding met het internet via een draadloze router (Belkin) die aangesloten is op een speedtouch 510 modem van Tomsen.
Sinds ik de laptop en router heb wordt mijn internetverbinding (ADSL) verbroken op het moment dat mijn dradloze telefoon overgaat. Nu heb ik al contact opgenomen met Belkin en zij zeggen dat mijn draadloze telefoon te dicht bij de router staat, echter beide staan op verschillende verdiepingen thuis waar een betonnen vloer tussen zit. Hebben jullie misschien een idee hoe ik van deze ellende af kan komen?

Bijvoorbaat dank

Sorry ibiza, maar ik had de splitter reeds aangesloten zoals jij zegt op jou site. Dat is dus kennelijk niet de oplossing van mijn probleem. Toch bedankt voor jou reactie.
Een kennis van mij zei dat het probleem misschien opgelost kon worden door een ander kanaal te kiezen voor mijn browser.
Maar hoe dit moet zou ik niet weten, misschien een van jullie een idee?

bij de browswer heb ik niets kunnen verbeteren aan mijn probleem, maar ik heb het nog geprobeerd bij mijn router om een ander kanaal te kiezen, helaas ook dat heeft niets geholpen.
heeft iemand nog een andere oplossing?

heb je meerdere telefoons?
Ik had 2 losse draadloze telefoons (dus niet 1 basis met 1 uitbreiding, maar wel van het zelfde merk) en ik had de telefoons op het verkeerde station gezet (omgewisseld). nu stoorde de telefoons het draadloos netwerk. vraag me niet waarom...

Verder kun je misschien je router nog op een ander kanaal zetten?

Succes.

Intrnet/ADSL

Bedankt voor je suggestie Jackal, maar ik heb maar 1 draadloze telefoon.
Ook heb ik alle 13 kanalen van mijn router geprobeerd, heeft echter niets geholpen.
Probleem dus nog niet opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan