Internet afluiten dmv snelkoppeling?

Status
Niet open voor verdere reacties.

The Magician

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2002
Hallo,

Ik heb voor mijn oma een laptop waar ze op typt. Nu gaat ze net aan het internet beginnen. Ik heb al een snelkoppeling op de desktop om verbinding te maken (gewoon over telefoonlijn), maar als je de verbinging wilt verbreken moet je in je systeembalk op het icoontje klikken en dan verbinding verbreken. Dit onthoudt ze nooit, dus daarom wil ik graag een snelkoppeling op de desktop maken waarmee de internetverbinding wordt verbroken. Weet iemand welke exe, en met welke parameter ik moet aanroepen?

Thnx,

The Magician

Je kunt beter de verbinding laten verbreken als je internet explorer afsluit. Klik in internet explorer op extra/internet opties en dan op het tabblad verbindingen. Selecteer de betreffende inbelverbinding en klik op instellingen. Klik dan op geavanceerd en vink dan verbinding verbreken als die niet langer nodig is aan.

Ben je goed in Frans? Dan heb ik hier een lijst voor je met dingen die je allemaal met rundll32.exe kunt doen. De betreffende opties betreffen het uitvoeren van bepaalde acties.

http://perso.wanadoo.fr/keyshell/Rundll32.htm

En inderdaad werkt de bovenstaande optie met outlook express ook.

ik kan er wel wat uithalen. ik heb het volgende (denk dat dit moet werken)

Déconnecter un lecteur réseau Rundll32.exe user,wnetdisconnectdialog

Code:
Rundll32.exe user,wnetdisconnectdialog

Ik weet alleen niet wat ik bij user moet invullen.

laat maar deze werkt niet. Deze verbreekt de netwerkverbindingen en geen internetverbindingen. nog suggesties?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan