Internet bankieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Truida

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 feb 2010
Berichten
4
Goede avond.

Na het inloggen bij mijn bank, kan ik mijn rekening overzicht bekijken.
Deze bestaat uit verschillende pagina's. Maar zodra ik naar de volgende pagina wil, of een overzicht wil zien van een andere maand, geeft hij een "Bericht van de Webpagina", met als mededeling: Automatiserings onderdeel kan object niet maken.
Daaronder volgt een button OK...............
Ik heb vandaag op verschillende tijdstippen ingelogd, ( ook nog met de bank gesproken), maar in eerste instantie konden zij niet terug vinden). Ondertussen is de helpdesk gesloten.
Nu is mijn vraag......heeft iemand hier ervaring mee, of weet iemand hoe ik dit kan verhelpen en/of wat er aan de hand is???

met vr.gr. Truida
 
Hoi,

Soms werkt he niet onder Internet Explorer ..... en wel onder - bijvoorbeeld - Firefox.
Je zou dat kunnen installeren.
Maar zie je daar tegenop dan denk ik dat je tóch morgen weer moet bellen met de helpdesk.
 
Hoi,

Soms werkt he niet onder Internet Explorer ..... en wel onder - bijvoorbeeld - Firefox.
Je zou dat kunnen installeren.
Maar zie je daar tegenop dan denk ik dat je tóch morgen weer moet bellen met de helpdesk.



Dank je Tee voor je reactie.
Wat ik dus niet begrijp is dat ik al meer dan 10 jaar met internet explorer werk, dus waarom nu dit opeens???? Ik ga eerst morgen toch maar even bellen denk ik.
Bedankt en wel te rusten!!
gr. Truida
 
Hoi,

Tja .. ik ben hier al een aantal jaren op Helpmij.
Maar sinds enige tijd kan ik onder IE geen bijlagen meer toevoegen .... en wel onder Firefox e.a..
Dus kennelijk wordt Internet Explorer steeds 'onvriendelijker' .....
Sleep well
 
Hoi,

Tja .. ik ben hier al een aantal jaren op Helpmij.
Maar sinds enige tijd kan ik onder IE geen bijlagen meer toevoegen .... en wel onder Firefox e.a..
Dus kennelijk wordt Internet Explorer steeds 'onvriendelijker' .....
Sleep well

Heel vreemd ??? Inmiddels heb ik de bank ook gemaild, misschien wanneer ze het lezen, dat het dan iets duidelijker is, maar nogmaals TNX.

p.s. dit was als "digibeet" m'n eerst vraag op Helpmij, zinds ik gisteren ben ingelogd !!??
en het werkt echt!!!!!!!
 
Hallo Truida,

Misschien helpt het wel als je instellingen van Internet Explorer reset.

Start Internet Explorer
  • Ga naar Extra > Internetopties
  • Tabblad "Geavanceerd"
  • Klik onderaan op de knop "Opnieuw instellen".
  • Er wordt een nieuw venster geopend.
  • Je mag hierin, als dit geen probleem voor je is, een vinkje zetten bij "Persoonlijke instellingen verwijderen". Hierdoor zullen onderdelen zoals je startpagina, cookies, opgeslagen wachten, etc. ook gereset worden.
  • Klik vervolgens op de knop "Opnieuw instellen".
  • Wacht totdat het resetten klaar is en klik daarna achtereenvolgend op de knoppen "Sluiten" en "OK".
  • Start Internet Explorer ten slotte opnieuw op.

Is het probleem daarna oplost? :)
 
Dank jullie.

Firefox is geinstaleerd en alles doet't weer!!!!!!

groetjes, Truida:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan