Internet-Bellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dtr1998

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2010
Berichten
86
Hallo,
Ik wist niet precies waar ik dit topic moest plaatsen, dus heb ik 't hier maar gedaan.
Ik zou graag iets om mijn site willen hebben waardoor je kan internet-bellen met elkaar.
Ik weet dat het moeilijk is maar misschien dat er kant-en-klare scripts bestaan?
Anders misschien tips?

Alvast bedankt!
Groetjes,
Daniel.
 
Eh, ja, zo werkt het dus niet.


Behalve dat je via je website geen manier hebt* om audio/video van de hardware te verkrijgen, kan je het ook compleet niet efficient versturen. Dit gaat alleen echt lekker via een directe connectie.




* met flash/java.applet wel, maar ja, dat heeft in principe weinig met websites te maken.




[edit]ohja, en 'kant en klare scripts' voor dit soort dingen ga je dus niet vinden.[/edit]
 
Oke, dat dacht ik al. Zijn er dan geen java of flash tutorials die te maken hebben met internet-bellen?
 
Waarom download je niet gewoon Skype?
 
Omdat ik zelf zoiets wil hebben op m'n site, maar niet zo uitgebreid als skype uiteraard ;p
 
Ga er niet vanuit dat het echt haalbaar is :/ Voice-chat is best wel zwaar voor je website en dus niet echt een gebruikelijke service.

Zeker niet gezien hoe makkelijk Skype en dergelijke programma's zijn.
 
Oke, snap ik, maar ik wil 't gewoon graag voor mezelf proberen. Heeft er echt niemand tips, website's of tutorials ? Alvast bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan