Internet beperken

Status
Niet open voor verdere reacties.

CapSparrow

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2008
Berichten
29
Hallo,
Ik heb een vraag.
Mijn dochter wil een pc op haar kamer en uiteraard wil zij er dan meteen internet op.
Ik wil echter niet dat zij op alle sites kan dus wil ik het beperken tot de spellensites en eventueel hyves en msn.

Nu komt die pc draadloos te staan, ik heb hem al als proxy ingesteld maar hoe kan ik nu bepaalde sites toewijzen aan dat account?

het schijnt ingewikkeld te zijn maar kan ff niets vinden via Google
 
Laatst bewerkt:
Proxy???

Waarom gebruik je een proxy als je haar maar op een paar sites laat?

Het beste is het helemaal niet doen, maar als je het wilt beperken...
Kun je beter in Internet Explorer (Ik neem aan dat je dit gebruikt) naar hier gaan:
Extra >> Internet Opties >> en daar zorg je dat alleen de sites in de vertrouwde zone ge-opent kunnen worden.. Als je kid een wizkid is kun je beter een programma gebruiken.. Maar anders stel je daar de sites in als voorbeeld:

*.hyves.*
*.msn.*
*.google.*

Als ze dit kan omzeilen zal ik een programma zoeken via www.download.com > child protection

Groetjes, Ray!

-EXTRA-
Je kan haar ook bekijken via een key-logger..
Download.com >> Key Logger
 
Laatst bewerkt:
thnx

ik ga ff het een en ander testen en laat het wel weten wanneer het gelukt is ;)

edit: ik heb wat progjes gedownload maar wat ik nou niet kon vinden was een progje waarmee ik van afstand kan kijken op die pc.
Wie weet hoe dat programma ook alweer heet?
 
Laatst bewerkt:
NitroRay's Zoek-Functie..

1. Ben aan het zoeken... uno momento.. ben op school met dat langzame internet.. :confused:

2. Kijk even >>hier<<
 
Laatst bewerkt:
Internet Explorer heeft hier zelf een mooie functie voor, doe het volgende;
Ga ( in Internet Explorer ) naar extra > internetopties. Ga naar het tabblad inhoud. Bovenaan staat een funtie internetrestricties. Als je op inschakelen klikt, kun je kiezen welke sites wel en niet mogen worden bezocht in het algemeen. Je kan bijvoorbeeld als sites die niet mogen worden bezocht aanvinken: seks, geweld, taalgebruik, slechte invloed op jonge kinderen, roken, drugs enz. Deze sites kunnen, als deze optie is ingeschakeld, alleen met een wachtwoord ( die je insteld als je dat inschakeld ) bezocht worden. Om het uit te schakelen moet je ook weer het wachtwoord typen. :) Werkt super!

Hoop dat je er wat aan hebt,
Miquell :D
 
Internet Explorer heeft hier zelf een mooie functie voor, doe het volgende;
Ga ( in Internet Explorer ) naar extra > internetopties. Ga naar het tabblad inhoud. Bovenaan staat een funtie internetrestricties. Als je op inschakelen klikt, kun je kiezen welke sites wel en niet mogen worden bezocht in het algemeen. Je kan bijvoorbeeld als sites die niet mogen worden bezocht aanvinken: seks, geweld, taalgebruik, slechte invloed op jonge kinderen, roken, drugs enz. Deze sites kunnen, als deze optie is ingeschakeld, alleen met een wachtwoord ( die je insteld als je dat inschakeld ) bezocht worden. Om het uit te schakelen moet je ook weer het wachtwoord typen. :) Werkt super!

Hoop dat je er wat aan hebt,
Miquell :D

Werkt heel slecht... Proxies.. Google... Denk er maar niet over :confused:

Ik vind het cool dat je meedenkt.. Maar die programma's zijn er omdat IE dit niet goed kan..
 
thnx

ik ga ff het een en ander testen en laat het wel weten wanneer het gelukt is ;)

edit: ik heb wat progjes gedownload maar wat ik nou niet kon vinden was een progje waarmee ik van afstand kan kijken op die pc.
Wie weet hoe dat programma ook alweer heet?


het programma is lomein.
www.logmein.com en dan gewoon de gratis versie is genoeg om op die pc te kijken.
 
het programma is lomein.
www.logmein.com en dan gewoon de gratis versie is genoeg om op die pc te kijken.


Dan zou ik toch een key-log programma gebruiken.. LogMeIn kan nog wel "wat" foutjes opleveren.. Ook kun je anders TeamViewer gebruiken.. of een ander programma als VNC (dacht ik)
 
Dan zou ik toch een key-log programma gebruiken.. LogMeIn kan nog wel "wat" foutjes opleveren.. Ook kun je anders TeamViewer gebruiken.. of een ander programma als VNC (dacht ik)

Zeker GEEN foutjes,gebruik het al jaren en werkt perfect..
Het is bedoeld om van afstand op die pc te kijken dus anders dan een keylogger..
 
Zeker GEEN foutjes,gebruik het al jaren en werkt perfect..
Het is bedoeld om van afstand op die pc te kijken dus anders dan een keylogger..

Het ligt er totaal aan wat je ermee doet.. Ik kan heel gemakkelijk door LogMeIn heen breken... terwijl TeamViewer geen IP's shared.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan