Hallo,
Sinds een paar dagen uit het niets doet mijn internet enorm vaag.
Heel veel sites (met name youtube en forums, maar soms ook google of hotmail) willen maar niet laden of laden tot de helft en blijven dan hangen.
Het tekentje van laden blijft maar draaien maar er gebeurt niets.
Mijn internet verbinding is stabiel en direct verbonden met het modem.
Wat ik al heb geprobeerd:
Ik gebruik normaal firefox, maar chrome & IE hebben hetzelfde probleem.
Ik heb browsers opnieuw geinstalleerd.
Ik heb plugins bijgewerkt.
Ik heb veel troubleshooting in windows gedaan,
Ik heb antivirus software gerund (ccleaner/avg/windows scan/malwarebytes) geen van allen kon echt gevaar vinden,
Maar dit mocht niet baten, het is heel vreemd zo opeens maar het is heel irritant want youtube doet het zelden en mijn favoriete pokerforum nog minder.
Wat kan ik proberen hier aan te doen?
Elke hulp ik welkom,
Martin
PS: Ik heb op een hele oude computer die op hetzelfde modem was verbonden geprobeerd de sites te bezoeken die eerst niet lukten, en die sites werden direct gevonden :S
Sinds een paar dagen uit het niets doet mijn internet enorm vaag.
Heel veel sites (met name youtube en forums, maar soms ook google of hotmail) willen maar niet laden of laden tot de helft en blijven dan hangen.
Het tekentje van laden blijft maar draaien maar er gebeurt niets.
Mijn internet verbinding is stabiel en direct verbonden met het modem.
Wat ik al heb geprobeerd:
Ik gebruik normaal firefox, maar chrome & IE hebben hetzelfde probleem.
Ik heb browsers opnieuw geinstalleerd.
Ik heb plugins bijgewerkt.
Ik heb veel troubleshooting in windows gedaan,
Ik heb antivirus software gerund (ccleaner/avg/windows scan/malwarebytes) geen van allen kon echt gevaar vinden,
Maar dit mocht niet baten, het is heel vreemd zo opeens maar het is heel irritant want youtube doet het zelden en mijn favoriete pokerforum nog minder.
Wat kan ik proberen hier aan te doen?
Elke hulp ik welkom,
Martin
PS: Ik heb op een hele oude computer die op hetzelfde modem was verbonden geprobeerd de sites te bezoeken die eerst niet lukten, en die sites werden direct gevonden :S