Internet blockt steeds, maar mail niet...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Di Basta

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2005
Ik heb sinds kort het probleem dat IE en ook FF aangeven dat ze de server niet kunnen vinden als ik de programma's opstart...

Ik kan dan wel gewoon mailen en MSN-en, maar internetten is er niet meer bij. Dit probleem is er sinds een aantal dagen, daarvoor heb ik het nooit gehad. Op het moment dat ik mijn modem/router van de stroom afhaal en weer opnieuw opstart is het probleem verholpen. Alleen windows opnieuw opstarten is niet de oplossing.

Ik heb een E-Tech wireless adsl router (ADWG02).

Alvast bedankt voor de reactie(s)...

Greetinx...

Heb je dit probleem sinds je FF er op hebt gezet?
Misschien de router resetten?

Geplaatst door Elisa
Heb je dit probleem sinds je FF er op hebt gezet?
Misschien de router resetten?

Ik heb FF er net zo lang op zitten als dat ik IE er op heb zitten sinds mijn nieuwe installatie en de modem/router heb ik minder lang in gebruik. Ik zal de modem/router eens resetten en dan een update doen denk ik...

Nieuwe firmware is er nog niet voor mijn modem/router, nou maar hopen dat winsockfix helpt dan...

Anders moet ik mijn modem/router maar resetten en opniuew instellen (erg vervelend)...

Nah, het is erg vervelend, maar na een volledige reset van de modem/router leek het even beter te gaan, maar helaas... Vandaag was het alweer zover dat ik niet meer kon internetten...

Mail ophalen, nieuwsgroepen leegtrekken, mocht allemaal, maar internetten... dacht het niet...

Wie kan me verder helpen, er is nog geen firmware beschikbaar, dus baal als een stekker...

Zoek eens naar WinsockXPfix in Google. Als je XP hebt tenminste

Dat had ik inderdaad al gedaan en dat heeft me niet echt verder geholpen. Ik snap er helemaal niks meer van... :confused:

Iemand anders wel nog??? Hoop ik dan maar... ;)

Zou het aan FF kunnen liggen??? :mad:

Bedankt voor de moeite...

Greetinx...

Ach die link had je al gehad.
Er kan toch niet iets veranderd zijn in Internet Explorer en eventueel FireFox wat verbinding betreft.
Stel....hij staat op geen verbinding zoeken. Ik noem maar wat.

Internet Explorer/Extra/Internet Opties/verbindingen.
Dat zul je toch eens goed moeten bekijken als je het probleem alleen hebt met surfen.

Geplaatst door Elisa
Internet Explorer/Extra/Internet Opties/verbindingen.
Dat zul je toch eens goed moeten bekijken als je het probleem alleen hebt met surfen.

Maar ik heb ADSL, dus hij hoeft geen verbinding te zoeken, heb constant verbinding...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan