internet blokkeren behalve eigen site

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zowaar kunnen testen vandaag, en 100% succes! Het werkt prima.

Hieronder de schermafdrukken met resp. General Setup (optie 1 in Telnet), Ruleset 7 (optie 21 in Telnet), Remote Node setup (optie 11 in Telnet), en 'bewijs' dat het werkt (natuurlijk ook getest in een browser venster).

Ik vraag me af of je wel de juiste ruleset hebt gekoppeld? Bij mij waren rulesets 1 t/m 6, 11 en 12 in gebruik, dus ik heb mijn rules in ruleset 7 aangemaakt, en die daarna gekoppeld aan de ADSL-verbinding via optie 11 in het Telnet-hoofdmenu.

Voor het geval je de config zou willen hebben: De volgende firmware-informatie heb ik uit de Status pagina:
Code:
System Name : P623R-T3  
ZyNOS F/W Version: V3.40(QY.1) | 3/17/2005  
DSL FW Version: TrendChip, FwVer:2.20.4_B_SI HwVer:T36.F20_1.1 
Standard: Multi-Mode

PS: Ik heb getest met ip-adres 192.168.1.200, maar dat maakt verder niet uit. En natuurlijk zijn mijn provider-instellingen anders dan bij jou, dus liefst maak je alles gewoon goed aan ipv. mijn config te 'lenen'.

Tijs.
 

Bijlagen

  • General_Setup.jpg
    General_Setup.jpg
    23,7 KB · Weergaven: 50
  • Ruleset7.jpg
    Ruleset7.jpg
    30,9 KB · Weergaven: 35
  • Remote_node_filter.jpg
    Remote_node_filter.jpg
    26,4 KB · Weergaven: 40
  • Packet_filter_Bewijs.jpg
    Packet_filter_Bewijs.jpg
    48,5 KB · Weergaven: 48
Laatst bewerkt:
ik ga het zo snel mogelijk proberen
ben nu even niet in de gelegenheid te testen (vakantie)
laat het nog weten of alles is gelukt
nogmaals veel dank voor alles
gdus
 
Je laatste posting was van 30 juni...

Graag terugmelding of het nog gelukt is, als/zodra je het getest hebt.

Tijs.
 
hallo
na een drukke tijd van vakantie en studie ga ik volgende week weer aan het werk ga het dan testen
:thumb:
 
hallo
na een drukke tijd van vakantie en studie ga ik volgende week weer aan het werk ga het dan testen
:thumb:

We zijn nu een maand verder dan de datum die je aangegeven hebt.
Gegeven de tijd + moeite die ik erin gestoken heb zou ik graag hebben dat deze discussiedraad tot een einde komt, dus graag nu snel gaan testen.

Tijs.
 
sorry dat het wat lang duurt maar ik heb inmiddels een andere router aangevraagd bij telfort het bleek nl dat wij met 2mb werkte (met 6 pc) niet echt snel dus
de overstap naar 20 mb is nu bezig met daarbij de levering van een nieuwe router
het instellen door de u aangegeven manier werkte bij deze oude router niet
maar ik wil u bij deze toch bedanken voor alle info en tijd die er is ingestopt

mvg barn
 
Geen probleem.

Omdat ik met een zelfde apparaat het werkend heb gehad, graag de vraag op opgelost zetten.
Klik hiervoor op "Vraag is opgelost" in het vakje "Status van de vraag", iets verder naar beneden rechts op deze webpagina.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan