internet blokkeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

tipie

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2000
Berichten
598
Hallo,

Op verschillende pc`s met windows 2000 in het de bedoeling dat de gebruikers niet op internet kunnen maar wel gebruik kunnen maken van e-mail.

Het betreft gebruikers met een beperkt account.

Nu heb ik de map internet explorer zo ingesteld dat die gebruikers geweigerd zijn maar toch kunnen ze gewoon op internet.

Zelfs met programma hff de toegang geblokkeerd en toch als de gebruikers via zoeken gaan kunnen ze gewoon op internet.

Alleen als ik de proxyserver inschakel komen ze er niet op, maar er moet toch wel een andere methode zijn om dit op te lossen?


Alvast dank!:(
 
Je kunt dan een firewall installeren en Internet Explorer geen toegang tot internet geven, en in die Firewall stel je natuurlijk ook een wachtwoord in.
 
hallo,

Ik zal dit vanmiddag proberen!

Ik kom hier nog op terug.
 
Toch nog even een vraagje als je via de firewall internet blokkert worden de firewall en virusscanner dan ook niet geupdate???
 
als je de firewall en virusscanner wel toegang geeft om op het internet te komen (voor updates gebruiken ze als het goed is andere proggies dan iexplore) en ze automatisch laat updaten moet dat gewoon werken zou ik zeggen.

suc6 ermee!
 
idd poort 80 (of welke poort je ook gebruikt voor internet) blokkeren in de firewall, wel eerst even nalezen welke poort de firewallen virusscanner gebruiken voor downloaden van updates
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan