Internet browsers werken niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

pjoter

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2004
Ik beschik over een laptop met Vista Home Basic. Via een wireless verbinding maak ik verbinding met internet. Na een aantal minuten probleemloos werken op internet, is er op eens geen verbinding meer. Althans zo lijkt het. Het mailprogramma en msn werkt dan wel, dus er is contact. Heb reeds geprobeerd via standaardinstellingen te resetten e.e.a. op te lossen, echter zonder resultaat. Ook Chrome geprobeerd ook zonder resultaat. Bij herstart van het systeem werkt alles weer probleemloos. Ik weet het niet meer, wie kan mij helpen.:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Firefox ook al eens geprobeerd en al eens grondig op spyware gescand?

een uitleg om dit goed te doen vind je hier
Heb je het probleem trouwens ook met een bedrade (lan) verbinding?

het lijkt mij niet het ergste dat je niet kunt internetten in zo'n geval, het beste is internet explorer nog eens ergens downloaden en installeren, want windows haalt zijn updates op via internet explorer

maar kan er meer informatie gegeven worden?

Laatst bewerkt:
het lijkt mij niet het ergste dat je niet kunt internetten in zo'n geval, het beste is internet explorer nog eens ergens downloaden en installeren, want windows haalt zijn updates op via internet explorer

maar kan er meer informatie gegeven worden?

Wat wil je weten? Ik zal Chrome net vers gedwonload, deze blijft ook niet goed werken. Dus dat is denk ik het probleem niet. Ik vind het ook raar dat msn e.d. wel blijft werken!

Doet FireFox het wel, en heb je de verbinding zelf al eens gecontroleerd?
of eens de verbinding herstellen?

Doet FireFox het wel, en heb je de verbinding zelf al eens gecontroleerd?
of eens de verbinding herstellen?

Firefox geeft hetzelfde probleem en aan de verbinding is m.i. niks mis. Mailprogramma werkt ook goed, dus voor mij een teken dat de verbinding goed is.

Firefox ook al eens geprobeerd en al eens grondig op spyware gescand?

een uitleg om dit goed te doen vind je hier
Heb je het probleem trouwens ook met een bedrade (lan) verbinding?

wil je mijn vragen ook eens beantwoorden aub?
Ik probeer ook alleen maar te helpen maar als het genegeerd wordt dan laat ik het hier maar bij hoor

wil je mijn vragen ook eens beantwoorden aub?
Ik probeer ook alleen maar te helpen maar als het genegeerd wordt dan laat ik het hier maar bij hoor

neem me niet kwalijk hoor!!! Antwoord je toch niet meer!!

nou pjoter je wilt geholpen worden en dan ga je zo reageren.
Denk je er wel even aan dat we elkaar hier gratis willen helpen.

ik weet niet wat je hier mee wilt zeggen.

Dat is cynisch bedoeld!! Ik vond de reactie overdreven op het feit dat ik niet snel genoeg reageerde. Ik was met de 2e reactie bezig deze leek beter.

Maar goed! Als mijn reactie dermate onbeschoft is, dan moet je me maar afmelden.

ik denk niet dat de reactie overdreven is.
De beantwoorder geeft een advies en vraagt....
het zou netjes zijn als je daar ook een reactie op geeft.....misschien komt er wel iets uit.
andriesf vraag bijna hetzelfde als jelpot :o

ik denk niet dat de reactie overdreven is.
De beantwoorder geeft een advies en vraagt....
het zou netjes zijn als je daar ook een reactie op geeft.....misschien komt er wel iets uit.
andriesf vraag bijna hetzelfde als jelpot :o

Ieder zijn mening en nu...

en nu.....
hoop ik dat je probleem opgelost gaat worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan