(Er is een fout opgetreden tijdens het inschakelen van Internet-verbinding delen afhankelijksservice of-groep kan niet worden gestart).
Dit duidt er toch echt op dat er iets niet met je services niet klopt. Echt.........loop ze allemaal na, kijk of het iets over de verbinding zegt en kijk of de service waarvan ze afhankelijk zijn, is gestart.
Heb je dus iets wat met verbinding te maken heeft, kijk dan met eigenschappen van wie deze service afhankelijk is. 't Is even een klusje maar van alles leer je weer!! Kijk b.v. eens naar de RPC service.
Krijg ik dit te lezen:Internet verbinding delen,firewall voor internet verbinding,Discovery and Control en Netwerkbrug zijn niet beschikbaar in de 64-bits versie van Windows xp.Bij mijn netwerkkaart voor netwerken tabel geavanceerd zie ik wel iets over Grootte van ontvangstbuffer 64-bits staan moet ik daar iets veranderd
Kijk een bij de instelling van je netwerk.
Ik kan het nu niet vinden maar is het misschien 32?
Gebruik het diagnostische tooltje dat je bij je netwerkkaart hebt eens.
kan ik op me client pc me naam van me host pc zien alleen als ik me netwerklocatie wil openen op mijn host en client pc gaat het niet open
Ik zit altijd met dat client en hostgedoe maar als ik op de shared files van mijn man klik en er gebeurt niets dan is het meestal zijn firewall die dwars zit.