internet delen via andere pc

• Onderwerp starter Onderwerp starter sjoerd1981
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
S

sjoerd1981

Hallo

Vroeg me af of het mogelijk dat er iets bestaat...dat iemand met een ander ip nr via mij pc mag internetten en dat dan kan doen met mij ip nr...heb namelijk een snelle verbinding en de andere persoon niet dus als die dan via mij pc te werk gaat van af zijn eigen locatie dat die dan als die download alles sneller binnen heeft....:confused:
Werken allebij met XP

mvg sjoerd

Is het niet makkelijker om via een router je internet verbinding te delen of is dit niet mogelijk?

Ja dat zou kunnen

Maar de persoon die ik bedoel woont aan de andere kant van nederland , dacht eerst dat het meschien kon met een ftp serverje maar heb , daar niks over gevonden op internet?????

Stel dat het gaat werken:

Hij gaat via zijn langzame verbindig contact maken met jouw pc en via die pc gaat hij downloaden. Dan gaat hij dus weer via zijn langzame verbinding de download naar zijn eigen pc halen.

Mario

Daar is over nagedacht :P.
Maar zou zo iets wel mogelijk wezen ...of weet je dat ook niet..

Als jij een router hebt is het te realiseren. Hij installeerd bijv VNC viewer en jij VNC server. Je zet poorten open in de router en forward die naar je pc. Via VNC kan hij je scherm overnemen en zo internetten.

Let wel de langzaamste verbinding is leidend. Dus als hij een trage verbinding heeft zal de schermopbouw ook langzaam gaan bij hem.

Ik denk dat je op deze manier er niet echt op vooruit gaat kwa snelheid. En op de manier van M@rio heb je ook nog het nadeel dat jij op dat moment je eigen pc niet kan gebruiken als de andere zit te internetten.

Jammer

Nou zo als ik het begrijp zou het alleen maar een hoop werk wezen en zo als ik het begrijp isa een ftp server alleen maar om dingen van af te halen en te delen.
Jammer denk kan altijd vragen..hartelijk dank voor jullie antwoorden..nog een fijne avond:thumb:

mvg sjoerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan