internet delen via netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat scheelt in ieder geval een hoop heen en weer geloop hahaha. Okee, dat zit dus wel snor. Dan is het enige dat ik kan adviseren, zoals ik net al zei, ff de netwerkkaart verwijderen en de boel herhalen. Misschien is er tijdens het gerommel toch iets verkeerd blijven hangen in de clientpc, waardoor er nu problemen zijn. Dit wordt allemaal ongedaan gemaakt op het moment dat de netwerkkaart verwijderd is geweest...

dat probleem heb ik ook gehad op twee andere pc,s in mijn netwerk.ze konden sommige sites niet bereiken.heb daarom met drtcp de mtu die op 1500 stond op 1492 gezet en toen lukte het dus wel.tenminste hier wel.heb daarna ook nog eens op de andere pc,s tcpoptimizer gedraaid.misschien kan je dat proberen.

het is de bedoeling om dit op de client pc uit te voeren zeker? wat moet ik invullen bij die drtcp

pas alleen de mtu eens aan die staat nu misschien op 1500 zet die eens op 1492 dan saven en de client pc opnieuw opstarten

ja idd het gaat ik heb de mtu op 1300 gezet zoals het programma het had voorgesteld

is dat goed of is 1492 beter??

bedankt allemaal voor de hulp

het is eindelijk zo ver ik kan surfen naar hotmail op mijn client pc en messenger gaat ook alles gaat

wie had dat gedacht dat een mtu waarde veranderen de oplossing zou zijn

niet te geloven :thumb:

dat kan je uitproberen als je nu wel op de sites kan komen wat eerst niet ging dan werkt het dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan