Zo, werkelijk van alles geprobeerd maar het lukt dus niet en ik word hopeloos. De situatie is als volgt: Moeder pc (win. Xp) via mx stream op het internet. Moeder pc via kabel verbonden met zuster pc (win. 98). Beide pc’s staan op DELEN. Netwerkwizard losgelaten op de moeder pc en voltooid zijn opdracht. Zelfde wizard op de zuster pc geopend met de melding: “het wizard netwerk instellen is niet voltooid. Wizard kan uw netwerk niet vinden. U moet eerst de netwerkkaarten, modems, kabels en apparaat-stuurprogramma’s installeren en configureren”
Is het de goede kabel: JA Zit ik te prutsen met de protocollen: WAARSCHIJNLIJK maar wat doe ik dan fout. Op de 98-machine staan in het venster NETWERK - tabblad CONFIGURATIE : client voor microsoft netwerken - ipx/spx-compatical protocol - tcp/ip - microsoft bestands en printer delen. Externtoegangs-adapter. Ontbreekt hier wat? Vertel me het dan.
Is het de goede kabel: JA Zit ik te prutsen met de protocollen: WAARSCHIJNLIJK maar wat doe ik dan fout. Op de 98-machine staan in het venster NETWERK - tabblad CONFIGURATIE : client voor microsoft netwerken - ipx/spx-compatical protocol - tcp/ip - microsoft bestands en printer delen. Externtoegangs-adapter. Ontbreekt hier wat? Vertel me het dan.