internet doet het niet na installatie XP

Status
Niet open voor verdere reacties.
oké ;)

nou ik ga weer verder als ik nog problemen tegen kom post ik wel ;)

hey,

bijna is het geinstalleerd maar:

moet ik in de bois het weer terug zetten naar:

floppy'
harddisk
cd-rom

???

zo ga ik dan maar de drivers installeren, maar ik wou nog even weten of je dat terug moest zetten

in ieder geval heel heel heel erg bedankt :thumb: Ik vind het echt tof dat je andere mensen zo help, ik ben een stuk weizer geworden deze paar dagen :P met een hoop stres xD

Je kunt het zo laten staan, mocht je ooit nog een bootdisk gebruiken dan hoef je daar niet meer aan te denken.

Nee dit gaat er alleen om dat als je een bootable CD/DVD in je speler hebt voor het opstarten van Windows. Je hebt er verder dus geen last van.

allemal heel erg bedankt het staat er op, en de C schijf is geformateerd ;)

groetjes boris

hey, alles doet het alleen:

als ik nu internet start krijg ik als ik naar beneden scroll op een pagina, een soort reflash. Dus ik scroll een stukje naar beneden en dan komt tie van boven naar beneden met de nieuwe pagina...

wat kan ik hier aan doen eerst had ik dat niet... Eerst zat ik in IE6 ge-upgrade naar IE7 daar doet die daat ook...

omschrijf dat reflash eens???
dus je scrolt en dan ga je gelijk een eind naar beneden??
kijk eens in configuratiescherm bij muis en dan bladerwieltje ..waar staat dat op?

dit staat er:

- Dit aantal regels per keer verschuiven:

3

- de inhoud van een venster tegelijk verschuiven.

kan het ook zijn dat er nog een driver geinstalleerd moet worden??? Want de vorige keer gebeurde dat niet... En bij mappen gebeurd dit ook...

Reflashen: hier mee bedoel ik dat als ik naar beneden scroll of met de muis via de horizontale balk omhoog of omlaag ga. Dan lijkt het of het beeld weer van boven word vernieuwd. Het is moeilijk uit te leggen...

net nog drivers geinstalleerd, maar het is nog steeds zo... En ook als ik bijvoorbeeld een map ga verslepen is het ook zo... Weet iemand hoe je dit moet verhelpen?

net als de vorige keer gewoon van de cd...

bij apparaat beheer staat dit:

PCI simple communications-controller
Videocontroller
videocontroller (VGA-compatibel)

ik heb van de cd alle drivers volgens mij geïnstalleerd... wat wel vreemd is dat eigenlijk het lijkt of de computer heel langzaam is, wat die niet is anders merk je dat ook met opstarten ect

mensen, het is opgelost!

ik moest nog 1 driver installeren en die stond op een andere CD...

heel erg bedankt allemaal!!!!!:thumb:

mijn netwerkkaart doet het niet

hallo,

ik heb mijn computer opnieuw geinstaleerd maar nu doet mijjn netwerkkaart het niet meer ik heb al geprobeerd de driver dan site downloaden maar daarmee werkt de netwerkkaart nog steeds niet.

zou iemand van jullie mij kunnen vertellen hoe dit kan want ik weet het ff niet meer ik heb al verschillende anders drivers geinstaleerd maar geen van alle doen het ik heb een asus moederbord p4p800-vm miss dat iemand van jullie weet hoe ik dat probleem moet oplossen

alvast bedankt groetjes Marc

hallo,

ik heb mijn computer opnieuw geinstaleerd maar nu doet mijjn netwerkkaart het niet meer ik heb al geprobeerd de driver dan site downloaden maar daarmee werkt de netwerkkaart nog steeds niet.

zou iemand van jullie mij kunnen vertellen hoe dit kan want ik weet het ff niet meer ik heb al verschillende anders drivers geinstaleerd maar geen van alle doen het ik heb een asus moederbord p4p800-vm miss dat iemand van jullie weet hoe ik dat probleem moet oplossen

alvast bedankt groetjes Marc

Hoi,

Eigenlijk moest je een nieuwe topic beginnen maar,..

Is je netwerk d.m.v een Nic-pci kaart. of is het een onboard lan 10/100? Als het een onboard is zul je meestel eerst je chipset drivers moeten installeren en daarna je beeld, geluid en ethernetdrivers bij een nieuwe installatie van xp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan