Internet doet het ongeveer een uur..

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucky20

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 okt 2011
Berichten
3
Mijn probleem is dat internet het slechts een uurtje, soms korter zelfs, duurt. Ik heb dit probleem nu twee weken ongeveer. Hierover heb ik nooit internet problemen gehad eigenlijk. Ik heb zelf een asus laptop, weet zo niet precies welke uit mijn hoofd.(zit er dan ook nu niet op). Ik heb wel internet op een andere computer in het huis, niet van mij. Ook mijn playstation werkt nog op internet via hetzelfde kabeltje(ik heb één internet kabel op mijn kamer, die gebruik voor playstation en laptop). Moet wel toegeven dat ik niet met zekerheid kan zeggen of mijn playstation na een tijdje internet uitvalt omdat ik meestal maar maximaal een uurtje playstation ofzo. Maar mijn pc moet herstart worden om weer internet te krijgen, niet echt handig. Aangezien ik ook welleens tv wil kijken dan weer wil internetten zonder te moeten herstarten omdat internet het niet.

Mijn vraag is nu wat ik eraan kan doen. Ikzelf heb een trial van norton erbij genomen voor eventueele virussen/spyware, geen idee of dat dit kan veroorzaken.Denk zelf meer een intern pc probleem. Maar ik heb er niet zoveel verstand van, dus ik hoop dat hier mensen zijn die eventueel het probleem/oplossing weten. Alvast bedankt!
 
Hoi,

Welke versie van Norton heb je geinstalleerd staan? Ik heb in het verleden wel eens meegemaakt dat de Firewall die erin zit wel eens aan het dwarsbomen was.
 
Norton 360, trial versie 150 dagen als ik me niet vergis.
 
Is het misschien mogelijk om de Norton Firewall even tijdelijk uit te zetten en dan aan te kijken of het probleem zich nog voordoet?
 
Op dit moment start mijn computer niet meer goed op.(deed zich eergister voor het eerst voor). Hij start op, dan kun je kiezen reparatie en normaal starten. Start hij normaal gaat hij weer naar dat scherm uiteindelijk. Reparatie doet hij poging reparen maar uiteindelijk lukt dat niet en start hij weer opnieuw met dat proces.

Momenteel zoek ik uit hoe ik hem kan sturen voor repartie(heeft garantie) naar het bedrijf. Iniedergeval bedankt voor de tips. Als je nog iets weet dan is dat nog welkom want duurt nog wel een dag voordat ik hem heb verzonden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan