Internet doet het plots niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0169

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2008
Berichten
118
Hallo allemaal,

Ik was gewoon bezig en op een gegeven moment kreeg ik geen verbinding meer met internet terwijl ik dat dat zo net nog wel had. Ik heb toen mijn pc opnieuw opgestart maar ditmaal met vista en daar deed hij het wel gewoon. :confused:
Nou krijg ik het maar niet voor elkaar om weer verbinding te krijgen. Misschien kan iemand mij helpen? Ik heb geen anti-virusprogramma, dus die kan de boel ook niet blokkeren. ;)

Hoop dat iemand mij verder kan helpen :)

Groetjes,
 
- Waarom heb je geen antivrus programma.

- Heb je in je ivp4 instellingen zitten rommelen? Krijg je je ipadres van DHCP of heb je een static IP?

- Heb je nadat je vista had gestart ook windows 7 weer eens gestart?

Heb je wel LAN verbinding?
 
Laatst bewerkt:
- Waarom heb je geen antivrus programma.

Ik heb het nog maar een week draaien en moet nog de moeite nemen om het te installeren.

- Heb je in je ivp4 instellingen zitten rommelen?
Ik weet niet eens wat dat is :eek: Ik was op dat moment Adobe CS3 aan het installeren, misschien dat het daarmee te maken heeft..

- Heb je nadat je vista had gestart ook windows 7 weer eens gestart?
Jup, maar het lukt nog steeds niet. Hij maakt wel verbinding met het netwerk, maar niet met het internet. Router ook meedere malen opnieuw aangezet, maar het haalt niks uit want hij doet het gewoon. Het ligt aan Windows 7 zelf :(


Ik kan verder ook niet bedenken hoe het zou kunnen komen, omdat ik geen gekke dingen heb gedaan :confused:
 
Oh die laatste heb ik niet gezien, maar nee; ik heb geen LAN verbinding.
 
Ok, vraag is heel snel weer opgelost. Ik heb hem voor de zoveelste keer opnieuw opgestart en nu doet hij het ineens wel. Vreemd, doet ie het 2 dagen niet en nu wel.. Maar goed, opgelost dus! Hoe? Geen idee, maar alsnog bedankt voor de hulp!! :D

Groetjes,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan