Internet doet raar ..

Status
Niet open voor verdere reacties.

xmiiirte

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 apr 2012
Berichten
1
Hallo!
Ik heb sinds een paar dagen problemen met het internet op mijn laptop. Als ik hem opstart heb ik eerst gewoon een kwartiertje ofzo internet, maar daarna zegt tie dat de toegang alleen lokaal is, oftewel dan kan ik er niks meer mee. Als ik dan het netwerk verwijder en opnieuw toevoeg doet tie het weer eventjes en daarna komt precies hetzelfde. Ik heb echt geen flauw idee waar het aan zou kunnen liggen, want andere laptops in dit huis hebben wel gewoon verbinding en daar is niks mis mee. Op aan de plek kan het niet liggen, want als ik met mijn telefoon op precies dezelfde plek zit, heb ik wel gewoon wifi. Ook als ik met m'n laptop verhuis naar een plaats in huis waar een andere laptop wel internet heeft, doet mijn laptop het niet.
Ik word er echt zwaar moedeloos van, omdat ik voor school heel veel op de computer moet doen en daar ook gewoon internet voor nodig heb. Hebben jullie misschien een idee wat het zou kunnen zijn? Alvast bedankt, Mirte.
 
Probeer eens de drivers van het wireless gedeelte te updaten/opnieuw te installeren.

Als je verteld welke laptop je precies hebt, kunnen we ook even voor je meezoeken naar de juiste driver.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan