Internet doet vreemd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Superspinnie

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2002
Hoi,

Ik heb een ADSL-aansluiting van Hetnet...met een Ethernet-modem. Als ik nu een site bezoek, maakt niet uit welke kan ik de site niet openen...als ik bijv www.startpagina.nl intyp staat er de pagina kan niet weergegeven worden...als ik dan een minutje later weer startpagina.nl intyp doet hij het weer wel:8-0: echt waar heeel vreemd hoe komt dit? virus, spyware?

Het komt erop neer dat hij het de ene keer wel doet en de andere keer niet....msn doet het eigenlijk altijd wel....
daar is dat niet bij;)

Wie kan mij helpen?

Groetjes Vincent

De firewall of internetsecerty van Norton staan er niet op alleen de Virusscanner van Norton staat erop...en verder Spyguard, Spyblaster en Spybot.

Als je nog eens met Ad-Aware SE de laatste versie je systeem laat controleren zou het dan beter aan ?

is dit alleen als je net de pc hebt aangezet of als hij ook al langer aanstaat?

altijd het helpt niet als ik overnieuw opstart...ik zei trouwens eerder dat msn het wel altijd doet...dat is dus niet het geval...msn werkt ook af en toe...

Het is nog steeds niet verholpen:confused:

Alle programma's wat een internet verbinding nodig heeft doen het dan weer wel 10 min. en dan weer niet....Het is echt heel vreemd...PC volledig gescant met Spybot en Norton AV maar zonder resultaat...Ik wil dit toch weer goed hebben natuurlijk...wie weet voor mij nog een oplossing??

GR Vincent:thumb:

Ik heb dit ook wel eens. Soms doet internet het nie en dan wel weer. Probeer je router eens uit en dan weer aan te zetten. Bij mij is dit af toe 'nodig'.

Ik heb dit ook wel eens dat internet het de ene keer wel doet en de andere keer nie. Zet je router eens uit heel ff w8ten (3 sec) en dan weer aan doen. Help bij mij wel

Geplaatst door bart-radeon9800
Ik heb dit ook wel eens dat internet het de ene keer wel doet en de andere keer nie. Zet je router eens uit heel ff w8ten (3 sec) en dan weer aan doen. Help bij mij wel

gebruik geen router;) ethernet modem van KPN

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan