Internet Dongels Geblokkeerd van marktplaats

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikbegrijphetnie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 feb 2012
Hallo,

Ik maak voor intertet gebruik van een dongel omdat ik nog geen vast internet heb en gebruik het ook omdat ik veel moet reizen voor mijn werk.

Nu wou ik een aantal advertenties plaatsen op marktplaats maar mijn account werd direct geblokkeerd nadat ik de advertentie had geplaatst wat ik niet begrijp en wat ook niet kan want het was meteen verwijderd dus is het een soort automatisch iets.

Toen dacht ik dat het aan het ip van de dongel lach dus heb ik een andere gebruikt met een ander ip nieuwe email aangemaakt en weer het zelfde verhaal. Toen dacht ik dat het aan de advertentie lag dus heb ik weer een nieuwe email aangemaakt en heb ik om het uit te zoeken een Harry Potter boek proberen te plaatsen en weer het zelfde verhaal.

Ik begrijp dus niet wat er nu aan de hand is waar ligt het aan? Tevens ben ik naar de lokale bibliotheek gegaan maar daar kan ik ook geen advertentie plaatsen maar dat kan ik nog begrijpen aangezien dat een plek zou zijn om er misbruik van te maken en andere duistere zaken.

Weet iemand wat ik moet doen? Ik kan toch wel mijn spullen te koop aanbieden via marktplaats of kan dat niet meer tegenwoordig?

Mvg

Heb je die vraag al eens bij marktplaats gesteld?

jaa maar nog geen reactie op mijn mail gehad ik zat eigenlijk er aan te denken om ze op te bellen.

Het is toch raar ik heb twee internet dongels ik doe niks verkeerds ik wil gebruik maken van hun site dat moet toch kunnen?

Verder is er nog iets raars een vriend van mij bood een kast van zijn vader aan op marktplaats op een vaste verbinding van zichzelf en die werd niet meteen maar wel later verwijderd hebben meer mensen hier last van?

Geen link er in gezet?

Dan wordt de advertentie meteen verwijderd.

neee geen link niks gewoon tekst ik heb eerder een acount gehad waar ik het wachtwoord en email van kwijt ben en redelijk vaak geadverteerd dus weet hoe het werkt daar ligt het zeker niet aan.

ik heb hetzelfde probleem! nooit problemen gehad we ehbebn dan sinds kort draadloos internet en nu ook opeens alles geblokkeerd.. en als ik een account van een vriendin van mij gebruik gata ook niet deze is nu ook geblokkeerd ik had ze gelijk een email gestuurd maar ook tot nu toe niks terug nu si het wel lang weekend maargoed.

ik zit nog eens met het probleem dat we gaan emigreren en ik dus van alles spullen afmoet! en dat nu dus niet kan. en ik had al wat biedingen op kasten etc. ( stond in mn email) en ik kan deze mensen nu ook niet bereiken heeeel erg vervelend...

is het bij jou inmiddels al opgelost?

ja ik ook

ik heb het ook sinds dinsdag
ik heb toen ook andere maialdres gemaakt
en op me werk gedaan (andere woonplaats zelf is dat)
en lukt niet
ik heb marktplaats gemaild
ze hebben niet terug gemaild
toen heb ik ze gebeld (ja ik weet een nummer van hun haha wat niet mag eigelijk)
en ik zou gebeld worden of mailtje krijgen
ik wacht nu nog paar dagen later
als ik dinsdag/woensdag nog niks gehoord heb ga ik ze weer bellen
want ik zit al 13jr erop geen problemen

maar wil jij mijn mailen kijken als het gelukt is bij jou en waar het aan lag
mijn mailadres is delftsandra @ gmail. com

bedankt

PS:ik kom hier nooit dus graag mailen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan