Internet downloaden lukt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

zusje

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2001
Hoi allemaal
Ik heb een vraag wij hebben voor onze eigen mailgroep een website gemaakt.
Daar kunnen mensen hun bijlage downloaden.
vele lukt het maar enkele niet dus.
De website zit het probleem absoluut niet in, daar vele het wel lukt men zegt dat ze gewoon les aanklikken maar dan terug worden gestuurd naar begin pagina van de site.
Download programma's hebben ze ook uit geschakeld het downloaden lukt zowel niet met rechts klikken of links klikken.
Iwe weet waar dit aan zou kunnen liggen.
Hartelijk dank voor het mee denken
groetjes een wanhopig zusje.

ook ik heb geen probleem te downloaden.

vraagje: waarom de banner "schakel je downloadprogramma uit"? Heb je dit misschien gedaan?

bedankt

bedankt , voor het kijken,
en die banner hebben we er juist op gezet omdat, mensen wel problemen ondervonden als DAP(down load accelarator), aangevinkt stond , als voorkeur donwloader.Maar opgelos is het nog niet, Weten jullie of het soms iets te maken zou kunnen hebben met instellingen van internet-opties.??
goretjes zusje

Als je zelf niets hebt veranderd aan je instellingen en voorheen kon je wel downloaden dan lijkt mij dat niet.
Maar je kunt proberen je instellingen naar standaardinstellingen te veranderen en dan proberen te downloaden.

ik kan het ook gewoon downloaden....

probeer is : rechtermuisknop op het bestand>> opslaan als

sorry

sorry maar nee ook met al deze oplossingen die jullie aan dragen is het niet gelukt.
men zegt gewoon nee lukt niet, maar persoonlijk denk ik eerder dat het te maken heeft met instellingen van firewall ,zoals norton security dat zou kunnen ??
we worden er zelf ook moe van hoor
gr zusje.

Downloaden

Hoi,

Probeer eerst eens alle SPATIES uit de bestanden te halen die te downloaden zijn, misschien is dat het probleem wel.

Ik kan ze ook niet downloaden ...

Richard

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan