ik heb pas windows 7 verwijderd van mijn computer, nadat ik daarmee wat problemen had, en nu heb ik windows vista weer geinstaleerd. dat gaat helemaal goed op 2 dingen na:
mijn draadloze netwerkkaart is volgens apparaatbeheer gewoon geinstaleerd, alleen heb ik een zeer trage snelheid bij het downloaden, namelijk maximaal 300kb`s (normaal is dit ongeveer 1300kb`s)
ook is volgens apparaatbeheer de SM-buscontroller niet geinstaleerd, ik weet niet wat dit is en ik heb er ook geen drivers voor. maar ik dacht dat het mischien wat te maken kon hebben met mijn internet connectie.
volgens apparaatbeheer heb ik als netwerkaddapter de: atheros AR5005G wireless network adapter
dit is mijn moederbord
Edit: de CD van mijn moederbord ben ik trouwens kwijt, dus beging daar maar niet over
ook is volgens apparaatbeheer de SM-buscontroller niet geinstaleerd, ik weet niet wat dit is en ik heb er ook geen drivers voor. maar ik dacht dat het mischien wat te maken kon hebben met mijn internet connectie.
volgens apparaatbeheer heb ik als netwerkaddapter de: atheros AR5005G wireless network adapter
dit is mijn moederbord
Edit: de CD van mijn moederbord ben ik trouwens kwijt, dus beging daar maar niet over