internet driver

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar waarom wil je de partitie verwijderen zodra je er internet op hebt????????

weetik dus nu komen we op mijn vraag moet ik deze driver downloaden voor mijn internet realtek RTL8169/8110 Family Gigabit Ethernet NIC en zal ik dan terug op internet kunnen opdie partitie ? en hoe kan ik dan deze partitie verwijderen waar er nu momenteel geen internet opstaat ? met de cd lukt het niet

Ok, nu maak je er helemaal een zootje van.

Wat jij nu zegt is dat je eerst wilt weten waar je die driver kan halen (op de cd) en vervolgens wil je de gehele partitie met het 2de besturingssyteem verwijderen...

Logischerwijs, als je de tweede XP verwijdert, dan heb je die driver dus ook niet nodig...

Ik stel voor dat je eerst eens even goed nadenk over wat je nu precies wilt en dit dan in een duidelijke vraag formuleert. Zoals het nu gaat, kunnen wij niet helpen aangezien jij zelf al niet weet wat je wilt.

om de spraakverwarring niet nog groter te maken denk ik dat het beste is dat deze vraag een slotje krijgt.

xkillingspre maakt even een nieuwe duidelijke vraag.
een beetje helpen zal ik hier doen al ben ik er nog niet achter wat het probleem is.

Hoi,
Op mijn computer ( geef even merk en type op) heb ik een netwerkkaart (geef merk en type)
Deze is aangesloten via een utp kabel en werkt.
Nu wil ik een draadloze verbinding maken hoe kan ik dat het beste doen.

En als het allen maar gaat om een partitie te verwijderen en xp goed aan het werk te krijgen dan zou je de harddisk met de XP cd moeten formatteren en alles opnieuw installeren.

En als je denkt dat dit topic toch weer open moet mail mij dan puppie@helpmij.nl

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan