Internet explore 7 Foutbericht

Status
Niet open voor verdere reacties.

harry91

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2007
Berichten
115
Hoi,

Onder het computeren komt er ineens een foutmelding dat internet explore moet worden afgesloten hij sluit alle actieve internet programma's af en daarna doet ie het weer ik heb een printscreen gemaakt van de fout wie weet wat ik eraan moet doen??
:confused:
 

Bijlagen

  • internet fout.JPG
    internet fout.JPG
    58,3 KB · Weergaven: 39
Ey niks heeft geholpen malware scanner heeft wel wat gevonden en verwijdert maar de fout blijft.
 
Vreemd is dat je bovenin je thread schrijft dat het gaat over Internet Explorer versie 7... en dat het foutrapport melding maakt van versie 6...

Al geprobeerd om IE7 opnieuw te downloaden en te installeren?
 
bedankt voor reactie
Nee nog niet geprobeerd om opnieuw te installeren.
moet dat op een speciale manier op gewoon configuratiescherm internet explore 7 verwijderen en opnieuw installeren??
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me dat, wanneer je IE7 fris gedowload hebt, deze bij het installeren gewoon over de oude bestanden heenschrijft..... maar verwijderen kan ook, dan moet je wel het te installeren bestand al binnen hebben of even Firefox installeren om niet compleet zonder browser te zitten......
 
die geeft hij aan via help - over internet explore:
 

Bijlagen

  • internet explore 7.JPG
    internet explore 7.JPG
    27,1 KB · Weergaven: 37
Ah, dat is inderdaad de laatste versie van IE7....
Maar nogeens goed kijkend naar het foutscherm gaat het niet over Internet Explorer maar over de gewone explorer ("verkenner") die altijd op de achtergrond draait.... (had meteen goed moeten kijken natuurlijk, sorry)...

Mogelijk is er iets in explorer beschadigd of corrupt geraakt...
Je kunt alle essentiële Windows bestanden checken en automatisch laten repareren door de Windows CD in je drive te doen en vervolgens te gaan naar Start > Uitvoeren en dan in te tikken: sfc /scannow (spatie tussen sfc en /)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan