Internet Explore kapoet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jossi_End

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2006
Hey Iedereen

Ik had eens een popupkiller die heet zilla popup killer. maar omdat die niet goed werkte had ik hem weer er afgegooid. Maar na dat ik hem er had afgegooid deed mijn IE het niet meer. Maar al mijn internet verbindingen wel(MSN, BitComet, LimeWire). En als ik dan z'n IE venster open staat er iets met die zilla popup killer. iets van zillapop ofoz. en dan nog een IP adress en dan: De webpagina kan niet worden weergegeven. Ik denk dat IE ofzo iets van ZillaPOPUP killer nodig heeft. Of ik heb tijdens het verwijderen van Zilla ook iets verwijderd dat IE ook nodig heeft. Toen kreeg ik van mijn vriend FireFox. Die gebruik ik nu. Dus probeerde ik ff IE opnieuw downloaden. En ik heb nu IE 7. Eerst had ik IE 6 Maar die werkt ook niet. Ik heb ook algeprobeerd opnieuw te instalren. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Owja. dus toen ik IE openende en hij zocht iets van die PopUpkiller voor dat hij De webpagina kan niet worden weergegeven, weergeeft. stond er een map ofzo en dat was het volgende:

C:\WINDOWS\system32\ShellExt\.

Maar die map was helemaal leeg. Is dat normaal?

Laatst bewerkt:
die map is ook leeg bij mij dat zal dan normaal wezen.
de vraag is hoe heb je het programma verwijderd ? lijkt niet via uninstall gebeurd.

nadat ik IE 7 had geistaleerd kon ik bij software Windows Internet Explorer 7 verijderen. Maar na het verwijderen stond nog wel de oude versie erop.

Maar na het verwijderen stond nog wel de oude versie erop.
IE6 is onderdeel van Windows XP SP2. Die komt weer tevoorschijn als je IE7 verwijderd hebt.
Kijk eens in IE6 bij Extra, Internet-opties, Algemeen wat je Startpagina is. Staat daar soms Zilla of zo? Klik dan eens op "Standaard gebruiken".
Klik daarna door naar Geavanceerd en klik op "Standaardinstellingen herstellen".

Laatst bewerkt:
IE6 is onderdeel van Windows XP SP2. Die komt weer tevoorschijn als je IE7 verwijderd hebt.
Kijk eens in IE6 bij Extra, Internet-opties, Algemeen wat je Startpagina is. Staat daar soms Zilla of zo? Klik dan eens op "Standaard gebruiken".
Klik daarna door naar Geavanceerd en klik op "Standaardinstellingen herstellen".

Nee. hij doet het nog steeds niet er staat nog steeds onderin:

Bezig moet zoeken naar locatie: zillapopupkiller

En dan weer die ene map.

Maar als IE het niet meer doet... weet jij nog een ander programma. Of zijn FireFox en IE de enigen. Bij Firefox is het juist zo *...* dat je geen WMP filmpjes kan draaien. Omdat Firefox niet van Microsoft is.

weet iemand nog iets:(

Iemand die ik ken zei dat er misschien nog iets van die Zilla PopUpkiller op mijn computer stond. Maar ik ging dus 'Zoeken' op mijn hele computer. En vonde niks. Kan het niet zijn dat er iets een een registratie bestand staat ofzo?

Heb je een of meerdere anti-spywareprogramma's geinstalleerd? Soms zit daar een voorziening in, waarmee een verandering van de startpagina wordt tegengehouden.
(Dit om hijacking door adware-producenten te voorkomen.)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan