Internet explorer 10 laad sommige pagina´s niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tuurlijk kan ik terug gaan naar IE9.
Maar ik denk dat dit het probleem niet oplost.

Google chrome doet het ook niet!

Dus ik denk dat het ergens anders in zit maar waar?
Het is wel iets wat met internet te maken heeft, maar welk programma of beveiligings instelling zal het zijn???

Ik kan Firefox niet installeren op mijn werk, zit een blokkade op.
Ik heb het geprobeerd via Mozilla en via softonic.

:confused: En...hebben we dit ook al gedaan ?? :confused:
2hh3sir.jpg
3463uvr.jpg
Hoezo iedereen op IE klaagt ??? .....en hoezoo IE altijd bij mij wel werkt ??;):thumb:

P.S. heeft die iets.......met originele licentie te maken ??

Laatst bewerkt:
Ik werk alleen s morgens, dus ik ga morgen ochtend weer uitproberen of deze optie mij verder helpt.
En alles op de pc is legaal, want het is de computer op mijn werk.

:confused: Aach nee overkamp ....dat bedoel ik nu niet,
... en met die licentie bedoel ik niets mee bij jou, gewoon zitten we hier met IE probleem en ikzelf ben grote fan van IE ( uit persoonlijke 'n redenen ook :D ) zelf heb ik ook originele windows licentie en dat 2x ...daardoor dacht ik hoezo iedereen op IE klaagt :( en ikzelf heb helemaal nog nooit zulke klachten , .... over IE gehad ...:d

Laatst bewerkt:
Heb je het al op andere werkPCs geprobeerd? Als het probleem daar ook speelt ligt het waarschijnlijk aan de instellingen van de firewall en moet je even met je systeembeheerder gaan babbelen.

:confused: Aach nee overkamp ....dat bedoel ik nu niet,
... en met die licentie bedoel ik niets mee bij jou, gewoon zitten we hier met IE probleem en ikzelf ben grote fan van IE ( uit persoonlijke 'n redenen ook :D ) zelf heb ik ook originele windows licentie en dat 2x ...daardoor dacht ik hoezo iedereen op IE klaagt :( en ikzelf heb helemaal nog nooit zulke klachten , .... over IE gehad ...:d

Ik gebruik ook prive altijd IE.
Ik heb ook nog nooit problemen er mee gehad.
(niet in deze vorm weliswaar)
Dus ook ik ben een fan van IE hoor.
Je bent niet de enige.

:( Heb ik bijna vergeten, je kan ActiveX Filtering Per-Pagina ook uitschakelen ! ( dus niet alleen maar via beveiliging in internet opties ) misschien helpt dat ook ?
En dan heb je ook nog ....bij werkbalk en uitbreidingen dat je heleboel invoeg-toepassingen uitschakelen kan ( welke voor sites NIET nodig zijn ! ) ...maar dat hangt van jou zelf wat je daar uit en wat niet schakelen wil ....

zqye0.jpg
... en dan browser her-starten ...:)

Laatst bewerkt:
Ook dit staat allemaal goed.
IK denk dat het inderdaad een soort firewall beveiliging moet zijn.
Dan houd het op .......
Het was leuk geweest om in de pauze een spelletje te spelen, maar ik zou niet meer weten hoe.
Op de PC tegen over mij doet hij het ook niet.

In ieder geval bedankt voor alle hulp.
Ik zal deze vraag nog even open laten, voor het geval DE oplossing mocht komen.
Zo niet sluit ik hem over een aantal dagen.

:confused: DUS SUGGESTIES BLIJVEN WELKOM !!!! :confused:

Spelletjes ??? :) gaat ook om spelletjes ? en die kan je niet meer of ??
ALS je dat ook bedoel, .... moet je juiste flash player ook in je PC geïnstalleerd hebben, en net zoals ik al gezegd heb, dat je bij ''bij werkbalk en uitbreidingen'' kijken moet i.v.m. ''Spelletjes''

6e2k4p.jpg

Laatst bewerkt:
Ja ook.
Ik heb al een paar keer het voorbeeld gegeven;

"Wat ik alleen niet begrijp is waar het nou in zit.
Marktplaats laad niet goed, maar speurders weer wel.
Een spel rising cities laad niet goed, maar diamond dash weer wel."

Maar ook bovenstaande schermen staan goed.
Ik heb ook al gekeken bij Flashplayer settings manager. (zie bijlage)

Het spel wat ik wil spelen heb ik 2 screens van gemaakt.
Ik kan op de site komen, maar als ik inlog, dan loopt het vast.

Het voorbeeld van marktplaats (op pagina 1) is onveranderd.
Die laad nog steeds op dezelfde manier.
Flash.jpgrc-1.jpgrc-2.jpg

:D YEP ! zoals lowie1 zei, ... ga even terug naar IE9 ( heb jij IE 10 nog steeds ? ...zodat ik hoef niet nu gehele topic opnieuw na-kijken:( ? ) ik gebruik wel ook IE9 ook en tot nu toe kan rond op internet wel alles spelen...merk ik nog steeds niets ...;):thumb:

En ...kijk even mogelijke Microsoft oplossing ( i.v.m. spelletjes ! ) -->>http://support.microsoft.com/kb/2528246/nl lees uitgebreider en aandachtig ! ( ook over Silverlight enz... )

P.S. risingcities.nl werkt uitstekend bij mij ...:D:thumb:
15hyhdu.jpg
Heb jij dat ook ? ...plus Shockwave Player ? ( naast ook Flash Player ! )

Laatst bewerkt:
Ik zal het ff rustig nakijken.
(ik moet natuurlijk tussendoor ook wel een beetje werken he .....)
Adobe air volgens mij niet.
Shockwave ff nakijken.

Site microsoft zal ik ook even bekijken.

Ja ik heb nog IE 10.
Ga eerst alles nakijken dan kan ik altijd nog terug naar IE9.

Tot snel maar weer .....

:confused: Heb ik je helemaal vergeten vertellen ...ik had zelf ook zeer veel problemen met IE10 ( volg mijn profiel zal je zien ! ) ...en moest ik terug naar IE 9 ....:(

P.S. Mocht je terug naar IE 9 willen...die moet je op juste Microsoft manier doen ( tip aanwezig op google ! ) en niet handmatig zomaar ....

Laatst bewerkt:
Helaas,
Ik ben terug gegaan naar IE9, heb alle instellingen zoals beschreven aangepast en het werkt nog steeds niet.
Zowel bij marktplaats als rising cities.

Misschien weet iemand wat dit betekend?
Dit heb ik via google chrome naar voren kunnen halen.

Ik ben er morgen pas weer, maar reacties lees ik zeker.

Rc-3.jpg

:( Dat is bijna onmogelijk ( ALS je echt ? all die aangegeven instellingen gedaan hebt ..en al die adobe extensies + allebei players enz.. ) ....:( jammer dat ik niet bij jou nu kan, ... die nakijken ....:(
heb je ook daar bij internet invoeg toepassingen '' Shockwave Flash Object toegestaan ??'' ..?? ...
-------------------
En uiteindelijk misschien toch .......:confused: ...... bij jouw systeem Firefox wel beter past ?? :(

Laatst bewerkt:
Ik heb even niets laten horen, want ik had het te druk om het een en ander uit te zoeken.
Ik heb firefox geïnstalleerd, maar helaas.
Ook deze geeft dezelfde problemen bij marktplaats en rising cities.

Ik weet het niet meer .........

Ik weet niet of je probleem inmiddels is opgelost, maar bij mij was de oplossing je IE instellingen resetten.
zie afbeelding.helpmij.jpg
mogelijk kan je dat niet zelf doen, maar moet systeembeheer dat doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan