Internet Explorer 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

PtrZet

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2012
Berichten
42
Tot vorige week opende een nieuw tabblad in IE met een scherm waarin de laatst geopende websites.
Als ik bij Internetopties-geavanceerd aanvink: de nieuwe tabblad weergave gaat het goed en zie ik de keuzemogelijkheden.
Als ik hierna afsluit en opnieuw IE open, is de keuzemogelijkheid weer verdwenen. De instelling wordt dus niet opgeslagen.
Weet iemand hiervoor een oplossing?

Groeten, Ptr
 
Klik op [Alt & x] in IE → Tabblad Algemeen → Zoek "Tabbladen" → Klik op Instellingen bij De weergave van webpagina's op tabblad wijzigen.
Klik bij "Het volgende openen als er een nieuw tabblad wordt geopendDe nieuwe tabbladpagina.;)
 
Hoi dorado

Ik probeerde in mijn eerst vraag juist te vertellen dat ik dit wel kan veranderen, maar dat de instelling niet opgeslagen wordt. Als ik de browser nieuw open, ben ik de instelling weer kwijt.
PeeZet
 
Om daar achter te komen, moet ik weten hoe jouw registerinstellingen staan.
Open Kladblok. Kopieer daarin de volgende code:

@echo off
If Exist %UserProfile%\Desktop\ie.log Del %UserProfile%\Desktop\ie.log
regedit /e %UserProfile%\Desktop\ie.log "HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main"
start notepad %UserProfile%\Desktop\ie.log


Sla dit op het bureaublad op als iesettings.bat. Rechtsklik deze: Uitvoeren als Administrator.
Post deze resultaten in je volgende reactie.
 
Hoi Dorado

Ik was er een poosje tussen uit, maar ga nu weer vol goede moed verder.
In de bijlage vind je de gevraagde uitslag + een log bestand.

PS.
Op de computer van een vriend wilde een nieuwe tab in IE niet openen. IE gaf een blanco tab. Na zoeken op Internet bleek dat dit vaak gebeurt na de installatie en verwijdering van Chrome. Dit was te repareren met
'Complete Internet Repair'.
Voor mijn probleem was het de oplossing niet.

PeeZetBekijk bijlage ie settings peezet.txtBekijk bijlage ie peezet.log.txt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan