Internet explorer 11 NIET verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

leon1973

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2008
Berichten
9
Ik heb een aantal maanden geleden een update gedaan van IE-10 naar IE-11. nu hen ik bij deze installatie niet zitten opletten en heb de Engelstalige versie geïnstalleerde. Hoewel mijn Engels niet heel slecht is, wil ik toch graag de NL versie plaatsen.

Via de welbekende weg Configuratiescherm>programma verwijderen naar internet Explorer 11 gezocht. Deze is echter nergens te vinden. Niet onder geïnstalleerde programma's maar ook niet onder updates.

ook via de zoek balk geen IE11 installatie gevonden.

via de IE11 help > about internet explorer gegevens staat het volgende gemeld. IE11.jpg

wanneer ik de Nederlandse versie probeer te installeren krijg ik de melding IE11-2.jpg

Ik moet dus echt eerst de Engelse (onvindbare) versie verwijderen.

Ook met programma's als CCleaner of Glary Utilities kan ik IE11 niet vinden en dus verwijderen software
mijn besturing systeem Windows 7 professional 64 bit versie.

Wie kan mij helpen.
 
Laatst bewerkt:
Verwijderen gaat via Instellingen-Configuratiescherm-Standaardprogramma's-Programma's en onderdelen (linksonderin) en dan klikken op Geinstalleerde updates weergeven (links boven).
Dan in die updates zoeken naar IE11 en die dan verwijderen.
 
Dank voor de reactie.

Dit is nu juist het probleem. In deze updates staat nergens een vermelding IE11. waardoor het lijkt dat deze niet is geinstalleerd

In de gegevens onder help van de browser (zie alfbeelding) is ook een update nummer genoemd kb2841134 deze is ook niet te vinden!
 
Laatst bewerkt:
Is er iemand die raad weet met dit probleem? ik heb geprobeerd de NL versie te installeren, maar krijg telkens de melding dat er reeds een nieuwere (de engelse) aanwezig is. En deze is nu juist weer niet te verwijderen.

is het niet mogelijk om de map van IE11 te verwijderen (deze wel gewoon gevonden en aanwezig) en vervolgens alle gegeven uit het register? is er iemand die raad weet!
 
Inmiddels is IE11 helemaal ter zielen. Maar lukt nog steeds niet om te verwijderen of opnieuw te installeren. Bij het opnieuw installeren wordt de melding gegeven dat ik reeds een nieuwere versie heb!
 
Terug gaan naar een Herstelpunt voordat dit probleem zich voordeed, is dat een optie?
 
Heb ik inmiddels gedaan, IE11 draait wel weer, maar nog steeds de engelse versie die ik eigenlijk wil verwijderen. Hoe is het mogelijk dat deze versie nergens te verwijderen is?
 
De NL versie van IE verwijderen heb ik al vaker gedaan en ging zonder problemen. Het zal dus wel aan de talen versie liggen.
Maar gelukkig zijn er nog andere (veel betere) browsers dan IE :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan