internet explorer 6.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

reiniero

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2006
Ik ben op zoek naar een complete download van IE 6.0.
Ik wil een pc uitrusten met de wireless usb adaptor van kpn, maar deze heeft ie 6.0 nodig.
Bij de downloads die ik kan vinden gaat het slechts om een installatiedownload waarbij een internetverbinding de rest ophaalt, en die internetvebinding heb ik niet, want daarvoor heb ik die gigaset nodig, vandaar.
Waar kan ik dat vinden ?

R

Ik denk dat je voor een volledige versie van ie6 (zonder te downloaden) aangewezen bent op cd's die bij pcbladen zitten of hebben gezeten.

Je kunt ie6 ook via een andere pc binnen halen op de manier die je gelezen hebt en op cd branden

ju kan idd via andere pc op slaan en dan op cdtje branden :thumb:

succes er mee

Raymond,

Lees je eigen post eens na. Daar moet je ook eerst het installatiebestand downloaden en daarna via een internetverbinding IE volledig maken.

Volgens mij heeft Reiniero het in zijn opening het daar ook over

Ja okay, maar dat kan hij dan toch op een werkende PC doen en vervolgens als hij het complete bestand heeft de boel op een CD zetten en op die ander zetten!
Ik maak uit zijn vraag niet op dat hij deze wijze al gezien heeft.....

Bij de downloads die ik kan vinden gaat het slechts om een installatiedownload waarbij een internetverbinding de rest ophaalt,
R

Je kunt ie6 ook via een andere pc binnen halen op de manier die je gelezen hebt en op cd branden

Ja okay, maar dat kan hij dan toch op een werkende PC doen en vervolgens als hij het complete bestand heeft de boel op een CD zetten en op die ander zetten!
Ik maak uit zijn vraag niet op dat hij deze wijze al gezien heeft.....

Ik maak het er wel op uit en heb ook al aangegeven dat het op een andere pc kan

Jongens bedankt,

Ik heb geheel ie6.0 kunnen downloaden van pc 1.
daar op cd rom gezet en toen op pc 2 gezet.
Bedankt.

R.

Ik ben iets te voorbarig.

Ik leg het nog een ker uit:
Ik heb een pc met windows 98 en daar zit bij ie 5.0
Ik wil een gigaset instaleren maar die vraagt om ie 6.0 of hoger.
Die pc heeft dus geen internetverbinding.
Met een andere pc hebik gedaan wat jullie mij zeiden, bij microsoft ie 5.0 gedownload met alle toevoegingen enz., die gecopieerd op een cd rom, die naar w98 pc gebracht, maar er zit geen installatiefile bij, die ie 5.0 vervangt door 6.0.
Het domweg plaatsen van die files is nite voldoende.
Het werkt dus nog niet helemaal, heeft iemand nog een hint ??

R.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan