internet explorer 6 problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrick1003

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2003
kan ik mijn internetexplorer 6 opdaten of anders erafgooien en opnieuw installerern, heb de laatste paar dagen veel problemen met internet...

groetjes

Of je IE kunt updaten kun je zien via WindowsUpdate.
Welke problemen heb je precies?

in principe werkt alles maar bepaalde pagina's lopen vast, het zijn steeds dezelfde pagina's...

Dat probleem heb ik ook, maar dan niet steeds bij dezelfde. Maar het loopt wel vaak vast.

nou ze lopen vast of als je denk dat ze weer werken verdwijnen ze spontaan, heb je in een keer je bureau blad weer voor je neus

Geplaatst door patrick1003
in principe werkt alles maar bepaalde pagina's lopen vast, het zijn steeds dezelfde pagina's...

Misschien wordt het duidelijker als je meldt welke pagina's steeds vastlopen aangezien het steeds dezelfde zijn. Als gecheckt op virussen en spyware?

het is niet de aldi pc en ik heb gecheckt op virussen en spyware, maar het is ook moeilijk om een update te doen van windows daar heeft ie ook problemen mee.

Dat updaten van je Windows kan misschien met de drukte te maken hebben: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=159874

Ondanks dat je hebt gescand op spyware is het misschien toch zinvol een Hijack This Log te plaatsen: Lees het begin van dit topic eens door en voer het uit: klik-->Helpmij tegen spyware offensief<-- Mocht na gebruik van AdAware en/of Spybot het probleem blijven plaats dan ALDAAR ook een Hijack This Log, dus niet hier, staat allemaal beschreven hoe je een en ander moet gebruiken, experts helpen je vervolgens verder.

ik ben nu bezig om alles te formateren en alles er opnieuw weer er op te zetten, ik laat je nog iets weten of het beter is geworden.

het probleem zit hem dus in software van je pc, misschien een fout van internetexplorer, want nu werken die pagina's wel perfeckt,

groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan