Internet explorer 64bits geen plug ins

Status
Niet open voor verdere reacties.

ninosquak

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2007
Berichten
19
Hallo allemaal


Ik heb een probleempje ik heb namelijk een 64bit versie van vista draaien en normaal gesproken werk ik gwoon met internet explorer 32bit maar nou zag ik inene de 64bits versie staan dus ik proberen. Het laden gaat echt een stuk sneller want hij staat er in een keer en dat kan ik niet van de 32bits versie zeggen helaas maar nou komt het:

Ik heb op de 32bits versie een paar plug-ins namelijk mcafee site advisor die ik heel erg handig vind om met google te zoeken zo zie je direct welke site je niet moet bezoeken en welke wel oke hij geeft niet altijd het goeie antwoord aan maar oke. Maar op de 64bits versie van internet explorer kan ik hem niet vinden dus ik heb hem nog een keer gedownload lukt nog niet zou het mischien liggen aan dat dingetje of zou ik het alsnog kunnen instellen want hij installeert alles bij de 32bits versie blijkbaar en niet bij 64bits.

alvast bedankt en als je vista 64 bit heb zou ik ook zeker 1 keer de 64bits ineternet explorer proberen tenminste als je internet explorer gebruikt.

Nog een vraagje komt er mischien ook nog een 64bits mediaplayer uit voor vista want ik kan alleen de 64bits van xp vinden:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan