Internet Explorer 7 / Javascript

Status
Niet open voor verdere reacties.

De Wolgeit

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2007
Wie o wie kan mij hiermee helpen.
Nu ik IE 7 heb geladen werkt Javascript niet. Ik bedoel degene waarbij ik aangeef naar het begin van de pagina te gaan, via een tekst rechtsonderin. Met de versie 6 kon dat wel.
Wat moet ik aanpassingen in mijn Internetopties?
:eek:

IE 7 verwijderen ?
weer maar eens, waarom wil iedereen IE 7 en een pak problemen binnenhalen ? :rolleyes:

Internet Explorer 7

Hmmm.... je bedoelt dat ik er beter weer de versie 6 op kan zetten? Ik ga het morgen proberen. Ik hoop dat het mij wel lukt, want bij een aantal mensen op dit forum lukte het niet zo.:mad:

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Internet Explorer 7

Beste de Jean,
Ik heb IE 7 verwijderd volgens jouw eerste aanwijzingen en dat is goed gegaan. Ik heb nu IE 6 er weer op. Zo te zien werkt alles weer naar behoren en is dus het probleem opgelost.:D Hartelijk dank.

Laatst bewerkt:
Internet Explorer 7 nu

Ik heb nog een probleempje. Als ik JPG-bestanden o.a. wil openen met mijn linker muisknop dan gaat het nu niet meer. Ik moet het dan via de rechter doen en een programma aangeven. Voorheen ging dat direct. Wat moet ik aanpassen? Dat is gebeurd na het terugzetten van IE7 naar IE 6.:shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan