Internet Explorer 7 operationeel....

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Berichten
2.021
De officiele IE 7 is klaar. Vanaf 1 januari kun je hem downloaden (in het nederlands) maar het schijnt dat je hem nu ook al los kunt downloaden met NL. Wie weet waar?
 
Ik heb hem alleen nog maar in het Engels gezien... denk niet dat de Nederlandse nu al uit is?
 
Maar neem wel de maatregels in acht, als je hem er nu op zet, anders krijg je straks problemen............Ik zelf wacht nog eventjes!
 
Maar neem wel de maatregels in acht, als je hem er nu op zet, anders krijg je straks problemen............Ik zelf wacht nog eventjes!

problemen? wat voor problemen dan? ik gebruik em nu sinds ie vrijgegeven is maar ben nog geen enkel probleem tegen gekomen :shocked:
 
Problemen kun je straks krijgen als je niet van te voren een aantal maatregelen hebt uitgevoerd in het config. scherm. Dit zal denk ik te maken hebben met de aut. update die straks vanzelf komt op 1 januari.
 
Kun je dan ook aangeven welke problemen? anders is het stereospirisme.:)

Draait hier prima.


PS, ze geven hem toch niet voor niets vrij.:confused:
 
Laatst bewerkt:
Gebruikers die al beschikken over Internet Explorer 7 Preview

Als u beschikt over Internet Explorer 7 Preview, moet u de onderstaande stappen uitvoeren voordat u de nieuwste versie downloadt:

Klik op de knop Start en ga naar Configuratiescherm
Ga naar Software
Ga naar Programma's wijzigen of verwijderen en zorg dat het selectievakje "Updates weergeven" is ingeschakeld.
Als uw versie van Internet Explorer 7 Preview is uitgegeven op of na 20 maart, hoeft u het selectievakje "Updates weergeven" niet meer in te schakelen.
Blader omlaag in de lijst en markeer "Internet Explorer 7 Preview."
Klik op "Verwijderen" om de vorige versie van Internet Explorer 7 te verwijderen.
Start de pc opnieuw op en ga terug naar de downloadpagina voor Internet Explorer 7 om de nieuwste versie te downloaden.

Nieuwe gebruikers van Internet Explorer 7 Installeer Internet Explorer 7 en volg de rondleiding. Ga daarna als volgt te werk:

Open uw favoriete websites om na te gaan hoe deze eruitzien in Internet Explorer 7.
Druk een webpagina van uw favoriete website af.
Voer een zoekopdracht in voor meerdere zoekmachines.
Maak een tabgroep van uw favoriete sites en probeer de functie voor snelle tabbladen eens.
Controleer of uw favorieten uit uw oude versie van Internet Explorer zijn overgenomen.
Open uw favoriete websites en zoek met de speciale knop naar RSS-feed. Abonneer u op deze feeds.
 
ja de preview, maar deze NL versie is gewoon de Final, geen preview lijkt me
 
Heb de automatische updates uitstaan, en IE7 nieuw geïnstalleerd, zonder phishing, en later deze enabled, ging prima.
 
Er staat daaronder ook nog wat voor nieuwe gebruikers
 
Hoe bevalt ie dusverre?????

bij mij prima, even wennen aan tabbladen enzo maar hij doet het goed
ik heb nog lang niet alle functies geprobeerd :rolleyes:
zie wel dat IE7 templates hier en daar wat anders interpreteert en dus wat misvormd etc.
 
Laatst bewerkt:
Weinig verschil in werking, lees geen, t.o.v. 6, alleen wat er onderhuids gebeurt, weet ik niet, helaas is de gui minder flexibel, qua inrichting.
 
uninstall

Ik heb sinds gisteren de nl zonder validation, ik vind het maar een raar geval.
Weet iemand al hoe je de installatie terug kunt draaien en weer naar de oude 6.0 kunt?
Heb geen restorepoint in mijn xp...
 
Ik heb sinds gisteren de nl zonder validation, ik vind het maar een raar geval.
Weet iemand al hoe je de installatie terug kunt draaien en weer naar de oude 6.0 kunt?
Heb geen restorepoint in mijn xp...

ik heb met dezelfde versie zonder check wel een stuk of 4 herstelpunten die vanzelf gemaakt zijn, heb je systemrestore zelf uitgeschakeld soms?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan