Internet Explorer 7 rc1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bassos

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2004
Nu eindelijk de beta's voorbij zijn en eindelijk een (zo goed als) eindproduct te downloaden is. Wil ik de stap wagen naar IE 7. Alleen ik ben al een tijdje aan het zoeken, maar kan nog geen nederlandse versie vinden van IE 7 RC1. Nederland staat er wel bij de lijst met downloads, maar uiteindelijk kom je toch nog uit op een engelse versie.

En dat is nou net niet de bedoeling. Is er nog geen nederlandse versie beschikbaar en moet ik nog even geduld hebben. Of heb ik niet goed genoeg gezocht?

Als het uiteindelijke product in de tweede helft van 2006 wordt vrijgegeven, zal Internet Explorer 7 in meerdere talen beschikbaar zijn. Kijk de komende maanden regelmatig op deze pagina's voor een versie van Internet Explorer 7 in uw voorkeurstaal.

Internet Explorer 7 RC1 is nu beschikbaar in het Arabisch, Engels, Fins, Duits en Japans. Klik op een van de onderstaande koppelingen voor de site in uw taal, en download Internet Explorer 7 RC1. Is er geen download in uw taal? Kijk de komende weken regelmatig op deze pagina - er zullen nog meer taalversies beschikbaar komen.

http://www.microsoft.com/netherlands/windows/ie/worldwide/default.mspx

Ja, daar kwam ik dus ook terecht. Alleen ik zie daar nederlands tussenstaan en dan lijkt het mij dat er ook een nederlandse versie is. Maar dat is niet zo dus. Dan zal ik dat de komende tijd eens in de gaten houden.

THNX

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan