Internet Explorer 7 reageert niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brammetjuh

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2007
Berichten
11
Ik heb een probleem bij het opstarten van Internet Explorer 7 op mijn Microsoft Windows Vista computer. Als ik Internet Explorer opstart loopt hij gelijk vast. Ik heb op verschillende fora wel gelezen dat je iets moet veranderen bij Extra ->, maar dat kan ik dus niet eens openen. Volgens mijn virusscanner zitten er ook geen virussen op mijn pc, iemand enig idee wat het probleem is?
 
Pc opstarten in de veilige modus, dan IE openen (ontstaat foutmelding omdat je geen verbinding hebt), ga naar Extra en stel daarna IE in naar de fabrieksopties.
 
Pc opstarten in de veilige modus, dan IE openen (ontstaat foutmelding omdat je geen verbinding hebt), ga naar Extra en stel daarna IE in naar de fabrieksopties.

Hoe zet ik de instellingen precies terug op de frabieksopties en wat gaat er dan mogelijk verloren?
 
Extra, internetopties, geavanceerd. (de twee grijze drukknoppen onderaan rechts -> geavanceerde instellingen herstellen / opnieuw instellen)
IE wordt teruggezet naar het moment van installatie (werkend dus)
Wat verloren gaat zijn cookies en invoegtoepassingen, tijdelijke bestanden.

De invoegtoepassingen komen vanzelf weer terug. Bijvoorbeeld Flash. Als je IE herstelt naar de fabriekswaarden dan kun je sommige pagina's op sommige internetsites niet meer zien. Die site zal dan zeggen dat het flash nodig heeft en je op dat moment aanbieden de flash te downloaden en te installeren, m.a.w. alles wat je kwijtraakt, komt ook vanzelf weer terug, da's een kwestie van tijd.
 
Laatst bewerkt:
Extra, internetopties, geavanceerd. (de twee grijze drukknoppen onderaan rechts -> geavanceerde instellingen herstellen / opnieuw instellen)
IE wordt terugezet naar het moment van installatie (werkend dus)
Wat verloren gaat zijn cookies en invoegtoepassingen, tijdelijke bestanden.

De invoegtoepassingen komen vanzelf weer terug. Bijvoorbeeld Flash. Als je IE herstelt naar de fabriekswaarden dan kun je sommige pagina's op sommige internetsites niet meer zien. Die site zal dan zeggen dat het flash nodig heeft en je op dat moment aanbieden de flash te downloaden en te installeren, m.a.w. alles wat je kwijtraakt, komt ook vanzelf weer terug, da's een kwestie van tijd.

Hij doet het weer, bedankt voor de uitleg! :thumb:
Ook enig idee wat het probleem was?
 
Graag gedaan!
Kan van alles zijn: van een per ongeluk verkeerdom gevallen bitje tot kwaadaardige besturingselementen.
 
Op F8 drukken vanaf het moment dat je de pc aanzet en dan 2x per seconde op die F8 hengsten.
 
ok bij mij is het denk ik gelukt, nadat je klaar bent weer uitschakelen en opnieuw opstarten in normale modes toch?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan