Hallo, ik heb het volgende probleem. Als ik even op internet ben dan wil IE in eens niet meer. De site die ik inbeeld heb is nog goed, als ik naar iets anders wil (bv google) dan krijg ik links onder te zien dat de site gezocht word, en even later gevonden is. Ik krijg de gevraagde site echter nooit te zien. Er komt een melding dat site niet gevonden is of niet geopend kan worden of niet bestaat. in de tussentijd loopt links onder het groene balkje tergend langzaam. Ik moet de computer opnieuw opstarten en dan gaat het weer even goed. Het probleem staat los van welke site dan ook. Andere verbindingen zijn gewoon goed. Als ik ping naar mijn router is alles oke, ook uTorrent en emule hebben gewoon een goede verbinding. Andere computers in het netwerk hebben geen problemen. Ik heb met allelij programmas gescand naar van alles (eset, ccleaner, free regestry cleaner, malewarebytes, superantispyware en tune up utilleties 2008) Die vinden nu al ruim 2 weken niets meer. Wat kan het probleem zijn?
nb: als IE niet werk werkt outlook ook niet meer.
computer: Q6600 2,4mhz 3Gb vista home
nb: als IE niet werk werkt outlook ook niet meer.
computer: Q6600 2,4mhz 3Gb vista home