Ik heb een raar probleem in IE8 met betrekking tot de tabbladen. Als ik via google iets zoek en dan met middenmuisknop druk op een link dan opende die normaal altijd de link in een nieuwe tabblad. Recentelijk doet ie dat nu de ene keer wel en de andere keer niet. Ik heb al op internet gezocht naar een oplossing en 1 oplossing was het toevoegen van 1 of ander DLL bestand aan het register. Dit heb ik al gedaan en dit werkt niet. Ik heb nog steeds dat ie een link niet in een nieuw tabblad wil openen via google search. En zoals ik al zei, ene keer wel, andere keer niet. (Eigenlijks is het, hij doet het 1x wel en daarna niet meer totdat ik de PC uit heb gehad en opnieuw gestart weer)
Ik heb ook een aantal opties met betrekking tot tabbladen aangezet en aangepast in de opties, waaronder zelfs pop-up vensters in een nieuw tabblad openen omdat dat ook 1 oplossing was ergens op internet. Ook dit hielp niet.
Ik heb dit zowel op mijn windows XP computer als op mijn laptop waarop eerst VISTA stond, en daar dee die dat ook, en nu met WIN 7 en ook daar doet ie het. Dus ik vermoed dat het 1 of andere google instelling is en niet IE8, maar je weet maar nooit, de fout kan in elke versie van IE8 zitten.
Links via forums of andere websites doen het wel normaal. Is dit nu iets van Google of is dit iets van IE8? En weet iemand een oplossing hiervoor?
Bij voorbaat dank voor enige oplossing, tip die kan leiden tot een oplossing.
Ik heb ook een aantal opties met betrekking tot tabbladen aangezet en aangepast in de opties, waaronder zelfs pop-up vensters in een nieuw tabblad openen omdat dat ook 1 oplossing was ergens op internet. Ook dit hielp niet.
Ik heb dit zowel op mijn windows XP computer als op mijn laptop waarop eerst VISTA stond, en daar dee die dat ook, en nu met WIN 7 en ook daar doet ie het. Dus ik vermoed dat het 1 of andere google instelling is en niet IE8, maar je weet maar nooit, de fout kan in elke versie van IE8 zitten.
Links via forums of andere websites doen het wel normaal. Is dit nu iets van Google of is dit iets van IE8? En weet iemand een oplossing hiervoor?
Bij voorbaat dank voor enige oplossing, tip die kan leiden tot een oplossing.