Internet explorer 8 kan ik niet downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dani538

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2007
Berichten
80
Beste mensen,

Ik zit met een probleem. Op het moment heb ik Internet Explorer 9. Maar voor mij werk heb ik Internet Explorer 8 nodig op mijn computer. Ik gebruik Windows 7 64 bit. Toen ik de computer een paar jaar geleden kocht stond er ook 8 op, maar inmiddels is deze allang geupdate naar 9 zodra deze er was. Ik moet namelijk in Microsoft CRM voor mijn werk. Deze werkt enkel in IE8 en niet in IE9, Chrome of Firefox. Maar ik kan nergens IE8 downloaden, want dan geeft hij aan Internet Explorer 8 wordt niet door uw besturingssysteem ondersteund. Echter toen Internet Explorer 9 nog niet uit was werde Windows 7 computer standaard met IE8 opgeleverd. Daarom vind ik het raar. Maar ik zit nu met een probleem, want op de microsoft pagina is niet eens een Windows 7 versie te vinden.

Ik hoop op een reactie.

Met vriendelijke groet,
Dani538
 
Je kunt de chrome extensie IETab gebruiken. Je kunt bij de opties aangeven welke versie van IE je wilt gebruiken. Je kunt ook de website die je moet hebben koppelen aan IETab, zodat als je deze in Chrome uitvoert hij automatisch in een IETab opent.
 
Hallo,

Eerst even de update van IE9 weghalen en dan komt IE8 weer terug en de update verbergen dan kan je ook altijd met IE8 werken.
 
Beste mensen,

Bedankt voor de opties. Ik zit nu op het werk. Ik ga hier ook nog wel even rondvragen. Ik ga de versie van Chrome IEtab thuis ook proberen. Kijken wat dat doet. De update van Internet Explorer 9 is al een hele tijd geleden, ik weet niet of dat gewoon los verwijderd kan worden bij programma's verwijderen? Vanavond laat ik meer weten.

Gr. Daan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan