Internet Explorer 8 wordt gezien als IE6 of lager

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lillian

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2004
Berichten
95
Als ik naar sommige sites ga krijg ik de melding dat ik IE6 of lager heb draaien en dat ik moet updaten naar IE8 en heel handig staat er in dat blokje een directe link naar Microsoft.
Maar zodra ik daar aan kom krijg ik de melding dat ik al de meest recente versie van IE8 heb, rara hoe kan dat en nog belangrijker wie kan me van deze irritante melding afhelpen?
Ik heb al IE8 er afgehaald en weer opnieuw geïnstalleerd maar dat was helaas niet de oplossing, windows update gedaan en ben volledig geupdate dus dat was ook niet het probleem.

Groetjes Lillian
 
Laatst bewerkt:
Dat ligt naar alle waarschijnlijkheid niet aan jou maar aan webmasters die brak javascript gebruiken. Browserdetectiescripts zijn een heel naar iets. Je kunt het wellicht oplossen door compatibiliteitsmodus aan te zetten (knopje zit naast de adresbalk geloof ik) dan probeert IE8 zich als IE7 te gedragen, wellicht dat je die brakke scripts zo kunt omzeilen.

Je kunt natuurlijk ook gewoon een compleet andere browser installeren.;)

Heb je trouwens een voorbeeld van een site die dat doet?
 
Laatst bewerkt:
Sorry voor de late reactie maar ben net terug van een vakantie.
Het euvel blijft zich voordoen in IE maar nu ik google chrome gebruik blijft de melding weg.
Je vroeg ook nog bij welke site ik het had, dat was bij http://www.tascali.nl/ dat is een site van een kennis van mij die mijn hulp vroeg bij het invullen van zijn site.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan