Internet Explorer 9 en windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jolanda1212

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2011
Berichten
28
Ik heb sinds kort (op mijn werk) internet explorer 9 en windows 7 geinstalleerd gekregen (door de IT-verantwoordelijke). Fijn....dacht ik, weer up-to-date.

Nu blijkt dat ik op alle websites (intern boekhoudsysteem, hotmail etc..) waar ik een gebruikersnaam met wachtwoord moet invullen, dat het systeem mij automatisch inlogt, terwijl ik nooit ergens heb aangevinkt dat het systeem deze gegevens moet onthouden. Dit probleem begon al op dag 1 na installatie, dus dit zou ook niet kunnen.

Ik heb gegoogled omtrent dit probleem en heb de cookies verwijderd, het automatisch aanvullen al allemaal uitgezet, maar helaas tot nu toe zonder resultaat.

Wie herkent dit en heeft eventueel een oplossing ?

In firefox heb ik dit probleem niet, maar dan heb ik weer andere " problemen" met mijn boekhoudsoftware.

Als ik mijn neerleg bij de IT verantwoordelijke, haalt die de schouders op en zegt..tja..browers zijn niet altijd compatible met de software...en daar mag ik het dan mee doen.

Bedankt voor enige reaktie.

Groetjes,
Jolanda
 
Dat de browser jouw credentials onthoudt, heeft bar weinig te maken met compatibiliteit.
Heb je ook de "formuliergegevens" verwijderd (zelfde locatie als waar je je cookies hebt weggetjoept) ?
 
Beste,

Ik heb alles aangevinkt bij "delete browsing history",
van
"Preserve favorites website data"
t/m
"ActiveX filtering"

daar zit ook "form data" in.

Groetjes,
Jolanda
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan