internet explorer 9 melding

Status
Niet open voor verdere reacties.

janwitloof

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2010
Berichten
841
Ik zal proberen mijn probleem uit te leggen.
Sinds een paar dagen is er een spel van de krant Het laatste nieuws bezig.
Ik heb dat bekeken en meegedaan tot daar.
Wanneer ik nu de computer opzet en naar de startpagina skynet ga komt er ongevraagd
een tabblad rechts boven bij zonder dat ik iets heb gevraagd.
Van dan af krijg ik deze melding(zie screenshot).
Op het kruisje drukken helpt,maar is maar tijdelijk,hoe kan ik dat opdringig gedoe in
de toekomst vermijden,ik heb dat niet gevraagd,ook niet geinstalleerd enz...

http://img408.imageshack.us/img408/3264/screenshot001rz.png
 
Ik zou om te beginnen even in internet explorer kijken welke add-ons er allemaal geinstalleerd zijn, en onbekende uit te schakelen. als dit je default startpagina is, moet je die even aanpassen via het configuratiescherm.
 
Als hij crashed terwijl je internet explorer opstart dan moet je via het configuratiescherm de startpagina aanpassen.
Via internet opties. als hij dan niet crashed schakel je addons uit door op de linker alt knop te drukken zodat het oude menu terug komt. Dan bij extra addons beheren kun ja addons uitschakelen.
 
via internetopties ,de linker alttoets in drukken en oude menu op roepen,zoals u
voorstelt lukt hier niet.
 
Dat is ook niet wat ik bedoelde... het aanpassen van de startpagina kan via configuratiescherm -> internet opties.

als internet explorer al crashed bij het opstarten, dan moet je via bovenstaande de startpagina aanpassen.
zo niet, dan kun je de addons via de beschreven wijze uitschakelen (via internet explorer dus)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan