Internet Explorer 9 reageert niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

anoniem10

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2011
Ik heb sinds 3 dagen last van het surfen op internet. Als ik aan het surfen ben op youtube of op mijn email kijk loopt hij vast en reageert windows niet meer. Dan herstelt hij de pagina en blijft dit telkens herhalen. Ik weet nauwelijks wat over laptops dus zou graag een uitgebreide beschrijving van de oplossing willen. Verder heb ik een Asus laptop die ik al anderhalf jaar bezit.

mvg,

anoniem10

Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom bij de Helpmij!

Het ongelukkige toeval wil dat mijn glazen bol (die ik meestal aan heb staan als ik op de Helpmij ben) momenteel voor onderhoud bij de fabrikant is...............................
Misschien kan je wat meer informatie geven, zoals bijvoorbeeld welke browser je gebruikt?
Mod edit:Sorry gast0225, ik heb de titel inmiddels aangepast.

Ik gebruikte IE 8 toen de problemen nog niet voordeden. Sindsdien heb ik geprobeerd om de laptop weer up te daten en heb IE 9 gedownload.

Lastig. IE9 werkt niet voor iedereen even lekker. Ik neig om voor te stellen om terug te gaan naar IE8, maar dan maak ik me er makkelijk vanaf. Wil je echt IE9 gebruiken? En gebruik je geen andere browser zoals firefox, chrome of opera?

Ik onderschrijf het hierboven staande bericht. Ook ik vind 9 minder goed werken dan 8 ooit gedaan heeft. Je zou idd. 'ernstig' kunnen overwegen om terug te gaan naar 8.

Je kan hem ook gewoon verwijderen, en dan een versie van internet explorer installeren die je wel bevalt ..

Suc6! ;)

Het probleem is dat mijn windows ook niet reageerde op windows 8 dus dacht dat het aan de updates lag. Vervolgens had ik dus IE9 gedownload maar het blijft gewoon traag en meestal reageert de tablad niet.

U kunt proberen het probleem op te lossen met het herstellen van de instellingen van Internet Explorer. Met het herstellen van de instellingen, worden deze teruggezet naar de standaard waarden. Uw favorieten blijven wel gewoon intact. U kunt daar eventueel de Fixit voor gebruiken die het probleem voor u probeert te verhelpen. Op de volgende pagina staat beschreven hoe u de instellingen van Internet Explorer kunt herstellen:

http://support.microsoft.com/kb/923737/nl

Voor IE9: http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows7/Reset-Internet-Explorer-settings-in-Internet-Explorer-9

Hallo!

Ik heb gedaan wat Mik Zjegger vroeg over dat Mbam en mijn internet is inderdaad wat sneller geworden. Na het scannen vond ik meer dan 50 infecties op mijn laptop!
Heb ze vervolgens verwijderd en mijn laptop functioneert nu beter.

Dank u wel voor uw aandacht en hulp!

Met vriendelijke groet,

Anoniem10

Mooi dat het gelukt is en succes verder! :thumb:
(klik even op "zet status opgelost" in de donkerblauwe werkbalk, direct boven de beginposting v.d. site).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan