internet explorer 9

Status
Niet open voor verdere reacties.

jan zwijnenberg

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2004
Berichten
77
Goede morgen,
Wie kan mij helpen. Ik heb voor 5 weken geleden explorer 9 geinstalleerd en geen enkel probleem.maar vanag gistermiddag na het opnieuw opstarten geeft hij steeds opnieuw aan er is een fout opgetreden en explorer moet opnieuw gestart worden. En wat ik ook doe het maakt niet uir welke handeling steeds weer opnieuw opstarten of afsluiten of wachten op herstel.Maar ik kan wachten wat ik wil da doet hij niets zelfs een cd of dvd te laten draaien wil niet en kan ook niet explorer verwijderen. Ik doe deze oproep dan ook via mijn laptop.
Alvast hartelijk dank.
Jan Zwijnenberg.
 
Waarom zou je IE9 niet kunnen verwijderen ?

start->configuratiescherm->progamma's en onderdelen->windows onderdelen in of uitschakelen->vinkje weghalen bij internet explorer 9.

IE9 heeft nog enkele bugs.

Als het zo niet lukt, in veilige modus proberen.
 
Hartelijk dank maar als maar een pictogram op het scherm aanraak dan stopt hij weer met alles en in veilige modus hoe doe ik dat.
 
Opnieuw opstarten en direct na je biosscherm een paar keer op F8 tikken.

Als het daar ook niet zou lukken, kun je misschien een systeemherstel overwegen.
Dus niet een nieuwe installatie, maar terugzetten naar een datum voor deze problemen optraden.
Ik lees het.
 
Laatst bewerkt:
gelukt

Hartelijk dank voor uw wijze woorden en met een paar andere aanpassingen is het uit eindelijk geslaagd.
Nogmaals hartelijk dank.
Jan zwijnenberg.
 
explorer

Ik heb explorer 8 op mijn laptop staan. Elke keer als ik opstart krijg ik de mededeling dat er updates zijn. Dat blijkt dan explorer 9 te zijn. Ik voer alle handelingen netjes uit, maar bij elke opstart lijkt het of windows niet ziet dat ik explorer 9 al heb en zegt telkens weer er zijn belangrijke updates. Dat is dan elke keer weer explorer 9. wat kan ik hier aan doen?

Willem
 
Automatische updates uitschakelen.
Dat doe je op een eenvoudige manier via je configuratiescherm.
Eerste icoon wat je daar ziet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan