internet explorer 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Jan ik denk dat je toch wat grote problemen hebt die niet zo zijn op te lossen. Ik zou toch een repair of nieuwe install overwegen want je hebt vele problemen zie ik. Ik kan er ook geen vinger achetr krijgen wat je allemaal doet.

Dit meld je om 12.14 uur.
Ja ,en HP is nu van zijn eigen juist begonnen aan een ecentiele update of zoiets(onder in mijn taakbalk beweegt er een vergrootglas
op dat rondje van hp).

En om 16.40 uur dit dat hij nog steeds bezig is.
Dat zal ik straks moeten doen, HP assitant is nog bezig.

Dus iets is er grondig mis met je systeem en het is een wir war, althans dat is mijn conclusie.

Mogelijk dat achtergrondprogramma's voor problemen zorgen, of dat er sprake is van beschadigde bestanden.

Start de computer schoon op met behulp van het programma msconfig
- Klik op Start
- Bij de zoekfunctie Programma's en bestanden zoeken typ je in: msconfig
- Klik op msconfig(.exe)
- Ga naar het tabblad Opstarten
- Klik op Alles uitschakelen
- Open het tabblad Services
- Vink het vinkje aan bij Alle microsoft services verbergen
- Klik op Alles uitschakelen
- Daarna Toepassen en Ok

De computer kun je herstarten. Probeer dan opnieuw de Internet Explorer.
Om dit proces weer om te draaien volg je dezelfde stappen nogmaals, maar vervangt Alles uitschakelen door Alles inschakelen

Werkt het nog niet?
Controleer de systeembestanden op fouten.
- Klik op Start
- Bij de zoekfunctie Programma's en bestanden zoeken typ je in: cmd
- Klik met de rechtermuisknop op cmd(.exe) en kies voor Als administrator uitvoeren
- Zodra je in het commandovenster bent, typ je in: sfc /scannow gevolgd door [Enter]

Als er fouten worden gevonden, kunnen deze soms door het programma hersteld worden. Hier krijg je een melding van.

Laatst bewerkt:
@ Microsofthelpt. geen van beide heeft geholpen.
Bij het laatste geeft de uitslag: er zijn geen schendingen van de integriteit gevonden.

Laatst bewerkt:
Download het volgende bestand via onderstaande link en zet deze op uw bureaublad.

Indien u een 32-Bit versie van Windows 7 heeft download dit bestand:

http://tinyurl.com/ierereg32bit

Indien u een 64-Bit versie van Windows 7 heeft download dit bestand:

http://tinyurl.com/ierereg64bit

Rechterklik op het gedownloade bestand dat op uw bureaublad staat en kies voor “Uitvoeren als Administrator”.

Dit programma opent een zwart (CMD) venster en voert een aantal stappen uit, zodra deze klaar is krijgt u de melding druk op een toets om verder te gaan.

Hierna mag u op ENTER drukken en mag u uw computer herstarten.

Controleer nu of het probleem is verholpen.

Als ik op de link van 64 bit druk krijg ik dit(screen),of ben ik helemaal aan ,'tzot worden.

Doel opslaan heb ik niet,maar ik heb het wel tot in downloaeds gekregen

en nu?

Klik niet met de linker maar met de rechter muistoets op de link... dan zal "doel opslaan als" verschijnen.Het bestand zal dan met de extentie .cmd in plaats van .txt worden opgeslagen. Daarna uitvoeren als administrator.
(ben erg benieuwd! Heb hetzelfde ergerlijke probleem al enige tijd dus volg deze vraag met grote interesse. Bij mij is het antwoord na een korte start van dit tooltje: toegang geweigerd)

Laatst bewerkt:
Ik heb het uiteindelijk kunnen krijgen in cmd.,maar spijtig genoeg heeft het niet geholpen,en ja ik heb heropgestart.

Ik zie ook in bovenstaand scherm "toegang geweigerd" ... als de correcties niet in het register aangebracht kunnen worden, zal de situatie ook niet verbeteren...

Is het CMD bestand uitgevoerd als administrator? Mogelijk voorkomt beveiligingssoftware deze registeraanpassingen.
Voer het CMD bestand uit in de veilige modus met netwerkondersteuning en controleer of dit het probleem verhelpt.
Indien het wederom niet lukt (toegang geweigerd) is er een fout in de machtigingen van de registerwaarden.
Dit kan veroorzaakt worden door register cleaners/corruptie.

Laatst bewerkt:
Wat opvalt is dat de naam vande tool ie8rereg64bit is.... terwijl het hier gaat om een probleem met ie9 ?

Dat klopt inderdaad,heb daarstraks proberen ie8 te installeren,maar er werdt nochtans gemeld dat mijn systeem niet comptabel
was.Dus moet er toch resten van zijn.

Hallo Jan gezien het aantal berichten en oplossingen door alle helpers lijkt het me toch beter om een nieuwe install te doen. Register problemen dll problemen, REM, no install point anymore enz enz. Wellicht kun je dit overwegen, want je blijft in een soort lus zitten war je niet uitkomt. Groet Manamana

Als (zoals bij mij) het alleen de browser is die irritant werkt zou ik voor Firefox o.i.d. gaan.... Nieuwe install is erg veel werk in de regel.

Ja ,het is alleen als ik ie9 sluit dat ik de melding krijg,ik zal mijne plan wel trekken.
Bedankt allen voor de medewerking,goedenavond Jan.....

Oke Jan afwegen wat je wilt natuurlijk, maar de hulp is graag gedaan en jammer dat het niet direct tot een oplossing zover is gekomen.. En succes ermee natuurlijk.
Groet Manamana.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan