Internet Explorer configuratiescript

• Onderwerp starter Onderwerp starter Sjord
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjord

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2002
Geachte lezer,

Ik zit met een probleempje... Ik moet voor een bepaalde game wat downloaden en dat werkt alleen maar het het automatch configuratiescript uitgeschakeld. Dit is te vinden bij de lan-settings van je internet explorer.

Maar als ik deze wil uitzetten spingt hij telkens weer aan. Dus elke keer als ik hem uitzet springt hij weer aan en kan ik dus niet downloaden voor de game, nu is mijn vraag: hoe zorg ik ervoor dat het vinkje uitgeschakeld blijft?

Met vriendelijke groet,

Oxigeon

In wat voor omgeving staat die pc? Thuis, werk, school?

Tijs.

Heb de pc in een thuisnetwerk staan. Via een draadloos netwerk. Is aangesloten op een router. Telkens als ik het vakje uitvink springt hij weer opnieuw aan als ik weer op LAN instellingen klik

Pas het aan, en klik dan net zo vaak OK totdat je helemaal uit dat Internetopties venster wegbent. Dat in mijn telling 2x OK drukken.
Kijk dan nog eens of het weer 'teruggesprongen' is.

Tijs.

ja, dat heb ik meerdere malen geprobeerd ;). Maar hij blijft steeds terug aanspringen :S

En wat staat er verder in je thuisnetwerk? Staat daar ook een server? (Zoals Windows Server 2003, Window Home Server e.d.)?

Want ergens moeten die autoconfiguratie-gegevens vandaan komen, natuurlijk.

We horen het wel.

Tijs.

Nee, ik heb alleen nog een router staan... en deze is gewoon met een draadloze netwerkkaart verbonden met die router.

Hoe weet je dan zeker dat het wel lukt als je die autoconfiguratie uit zet? Als ik het zo van je begrijp is er geen enkele server of dergelijks die je pc zo'n autoconfiguratie beschikbaar kan stellen! Kortom: Ik betwijfel of het uitmaakt of het vinkje nu wel of niet aanstaat...

Probeer het anders eens met Firefox

Verder heb ik geen tips meer voor je, helaas.

Tijs.

mja, ik zal eens kijken of die optie daar ook ergens in verborgen zit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan