internet explorer contra google chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.

kersensap

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2012
Geachte heer/mevrouw,

Op mijn computer met windows 7 is zowel internetExplorer alsook Google chrome geinstalleerd. Ik gebruik altijd standaard Internet explorer voor alles. Sinds enkele dagen kan ik op Explorer niet meer inloggen op bijv . BEN telefoons. Na alles ingevuld te hebben doet de computer niets.

Als ik vervolgens hetzelfde doe op Google chrome werkt dat wel prima. Wat kan de oorzaak zijn en wat kan ik er aan doen ?
Nog een vraag ik heb ik, sinds v.d. week heb ik de virusscanner Essentials verwijderd en Avast geinstalleerd. Avast geeft nu aan, dat deze over
28 dagen niet meer werkt, klopt dat en wat adviseert u mij te doen of ik dan toch de verkeerde versie gedownload hebben of kan ik net zo goed Essentials gebruiken ? En hoe is de virusscanner
van KPN ?
hoor graag van u.
gr. Kersensapt

Ik zou gewoon Microsoft security essentials gebruiken, hiermee ervaar ik over het algemeen de minste problemen.
Wat bedoel je met inloggen op . BEN telefoons?

ik bedoel als je je beltegoed bijv. wil inzien of je rekening van de maand dan moet je eerst inloggen bij BEN telefoonprovider en dat lukt niet.
Voorts heb ik gisteren met het programma Malwarbytes anti malware mijn virussen gelukkig kunnen verwijderen. Moet ik dat programma aanschaffen voor goed vind je ?
En als je zegt Essentials is ook goed dat kan ik misschien ook beter de AVAST verwijderen ?

Microsoft security essentials erop laten staan, en probeer ie11 te resetten.

Heb je ook je cookies en tijdelijke internetbestanden opgeruimd ? Malwarebytes aanschaffen kan, maar is niet echt nodig. Je kan ook zelf regelmatig scannen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan