Internet Explorer doet het niet (Vista)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Suus1712

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 aug 2008
Hallo,

Ik heb sinds kort Windows Vista. Ik heb een keer een melding gehad, of ik iexplorer.exe wilde toestaan. Per ongeluk heb ik blokkeren gezegd. :o
Nu kan ik niet meer op internet. Hoe kan ik dit ongedaan maken.
Heb al Systeemherstel geprobeerd, maar dan krijg ik een melding dat deze niet is uitgevoerd.

Wie kan mij helpen??? :)

In plaats van Internet Explorer kun je ook Firefox gebruiken. Dat is een uitstekende browser.

Hallo,

Ik heb sinds kort Windows Vista. Ik heb een keer een melding gehad, of ik iexplorer.exe wilde toestaan. Per ongeluk heb ik blokkeren gezegd. :o
Nu kan ik niet meer op internet. Hoe kan ik dit ongedaan maken.
Heb al Systeemherstel geprobeerd, maar dan krijg ik een melding dat deze niet is uitgevoerd.

Wie kan mij helpen??? :)

Je internet explorer wordt geblokkeerd als ik het goed begrijp. Wat voor beveiligings software gebruik je. Ik denk dat je even in de configuratie van de firewall moet gaan kijken of daar internet explorer staat, en dan handmatig wijzigen op toestaan.

Laatst bewerkt door een moderator:
Inderdaad, in het programmabeheer /instellingen van je Firewall moet je IE weer toestemming geven.

Je internet explorer wordt geblokkeerd als ik het goed begrijp. Wat voor beveiligings software gebruik je. Ik denk dat je even in de configuratie van de firewall moet gaan kijken of daar internet explorer staat, en dan handmatig wijzigen op toestaan.

m.v.g. gast0701

Dit ga ik thuis proberen!!!
Super bedankt voor de reacties! :thumb:

Ik laat nog even weten of het me gelukt is!

gr. Suus

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is gelukt!!!

Kon in de geschiedenis van mijn anti-virus programma,
de blokkering ongedaan maken!

Nogmaals bedankt.

gr. Suus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan